مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید اسطو خودوس خشک شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی برای تشخیص اسطو خودوس مرغوبقیمت نهایی اسطو خودوس خشک شده

گیاه اسطو خودوس و گل گاوزبان در بازار از جمله گیاهان معطر و خوش‌ رنگ و خوشبو می‌ باشد که دارای کاربردهای بسیار زیادی بوده و در صنایع مختلف قابل استفاده می ‌باشد به همین علت به صورت تازه و یا خشک شده مورد استفاده قرار می‌ گیرد، کارخانه تولید اسطو خودوس خشک شده این نمونه گیاه ارزشمند و باکیفیت را به شیوه ‌ای کاملاً نوین و با استفاده از دستگاه‌ های به ‌روز دنیا خشک کرده و با عرضه آنها به بازار فروش، زمینه خرید را برای مشتریان و متقاضیان این گیاه فراهم نموده است.

کارخانه تولید اسطو خودوس خشک شده

نکاتی برای تشخیص اسطو خودوس مرغوب

نکاتی برای تشخیص اسطو خودوس مرغوب همانطور که ذکر شد اسطو خودوس و گل گاوزبان قزوین به صورت خشک یا تازه مورد استفاده قرار می ‌گیرد اما شاید برای برخی افراد این سوال پیش آید که گیاه اسطو خودوس چیست، چه ویژگی‌ هایی دارد و از چه ارزشی برخوردار است که به آن توجه ویژه‌ ای می‌ کنند؛ گیاه اسطو خودوس نوعی گیاه معطر با رنگ بنفش می ‌باشد که از ویژگی‌ های خاصی برخوردار بوده و دارای گونه‌ های مختلفی است، این گیاه به دلیل عطر و بوی معطری که از خود ساطع می کند دارای کاربردهای بسیار زیادی در صنایع تولید عطر و ادکلن داشته به همین علت تولید آن با ارزش اقتصادی بسیار بالایی همراه است.

کارخانه ‌های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که با خریداری و جمع ‌آوری گل ‌های تازه این گیاه اقدام به خشک کردن آن و عرضه آن به بازار و صنایع وابسته می‌ کنند، به همین علت در این قسمت برای آنکه با اسطو خودوس مرغوب بیشتر آشنا شوید نکات مهمی را برای تشخیص این گیاه یادآور می ‌شویم.

  • یکی از نکات مهمی که برای شناخت این گیاه باید بدان توجه نمود برگ های آن می باشد، به گونه‌ ای که برگ ‌های گیاه اسطو خودوس دارای رنگ بنفش و کرک مانندی است که این ویژگی به ‌عنوان مهمترین راه برای تشخیص این گیاه محسوب می‌ شود.
  • ویژگی دوم ساقه‌ های این گیاه می باشد به نحوی که که دارای ساقه‌ های نیزه مانند با رنگ قهوه ای بوده و عمدتاً گل‌ های آن به‌صورت قائم و به ‌صورت جمع ‌و جور در کنار یکدیگر بر روی ساقه ها قرار دارند.
  • اگر گیاه اسطو خودوس را بو کنید عطر و بوی آن شامه شما را نوازش می ‌دهد، بنابراین در زمان خرید این گیاه حتماً به این ویژگی نیز توجه داشته باشید.

این گیاه دارای خواص بسیار زیادی می ‌باشد که از آن برای تقویت اعصاب، قوای مغزی و فکری، درمان صرع، سرماخوردگی، بی‌ خوابی، نقرس، عفونت ‌های مجرای تنفسی، آبله و غیره استفاده می‌ شود.

قیمت نهایی اسطو خودوس خشک شده

قیمت نهایی اسطو خودوس خشک شده گیاه اسطودخودوس خشک شده به دلیل ارزش غذایی بالا و فواید و کاربردهای زیادی که دارد از بازار فروش خوبی برخوردار است و با توجه به کیفیت آن از قیمت‌ های مختلفی برخوردار است.

قیمت اسطو خودوس خشک شده با توجه به نوع گونه آن، کیفیت گیاه، حجم سفارش، نحوه خرید، میزان عرضه و تقاضا و نوسانات بازار تعیین می ‌شود و هر یک از عوامل ذکر شده در قیمت ‌گذاری این محصول تاثیرگذار است، از اینرو متقاضیانی که قصد خرید اسطو خودوس خشک را دارند جهت دریافت قیمت نهایی این محصول می‌ توانند با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و قیمت آن را استعلام نمایند.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید