مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش گیاه دارویی اسطوخودوس بصورت کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی گونه های مختلف گیاه اسطوخودوسقیمت گیاه اسطوخودوس طبیعی کیلویی

انواع گیاه اسطوخودوس کیلویی و شربت گلاب زعفران که بیشتر در صنعت درمان و برای مصارف خوراکی استفاده می شود، از طریق این سایت پخش می شود. این محصول در بسته بندی های مشخص بر طبق سفارش مشتریان تهیه و سپس به سراسر کشور در سریع ترین زمان ممکن ارسال می گردد.

پخش گیاه دارویی اسطوخودوس بصورت کیلویی

معرفی گونه های مختلف گیاه اسطوخودوس

معرفی گونه های مختلف گیاه اسطوخودوس اسطوخودوس و زیره باریج یکی از گیاهان آشنا در صنعت گیاهان دارویی می باشد که با توجه به خواص فراوانی که دارد، در درمان برخی بیماری ها یا برای تهیه و تکمیل برخی داروها از آن بهره می گیرند. در تمام دنیا گونه های مختلفی از این گیاه شناسایی شده است که در اینجا به معرفی چند مورد از آن ها می پردازیم:

  1. اسطوخودوس فرانسوی: این نمونه دارای گل هایی سفید رنگ می باشد که زمانی به طور کامل فرایند تکمیل شدن را طی کنند، رنگ گل ها به بنفش تغییر پیدا می کند. این گیاه نیاز به آب فراوانی ندارد و در فصل تابستان و زمستان می توان آن را برداشت کرد.
  2. اسطوخودوس اسپانیایی: گل های این نمونه دارای رنگ بنفش و صورتی کمرنگ هستند. معمولا زمان باردهی آن در فصل بهار و پاییز می باشد و قطعا در زمان رشد نیاز به نور کامل خورشید در هوای آزاد دارد.
  3. اسطوخودوس آنوک: این گیاه تقریبا شبیه به نوع فرانسوی می باشد. در تابستان های خیلی گرم نیز امکان رویش دارد. به آب زیادی نیاز ندارد و گل های آن بنفش پر رنگ هستند.
  4. اسطوخودوس انگلیسی بتی آبی: این نوع دارای گلبرگ های بسیار بزرگ بنفش رنگی است که دارای عطر و طعمی عالی هستند و در طول سال فقط یکبار آن هم در دوره تابستان گل دهی دارد. از عطر بینظیر این گیاه در صنعت عطر سازی استفاده می شود.

قیمت گیاه اسطوخودوس طبیعی کیلویی

قیمت گیاه اسطوخودوس طبیعی کیلویی همان طور که می دانید اکثر انواع گیاه اسطوخودوس طبیعی در مناطق مختلف رشد می کنند. در واقع در هر کجا که شرایط آب و هوایی برای رشد و کشت این محصول مساعد تر باشد انتظار می رود که بتوان محصولی درجه یک تر برداشت کرد.

حال قیمت گیاه اسطوخودوس ممکن است در بازار ایران متفاوت باشد، و این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. مثلا همین گیاه چنان چه کمیاب تر باشد گران تر و چنان چه گونه ای بیشتر در بازار باشد ارزان تر خواهد بود.

اما باید بدانید که میزان خرید و کیفیت محصول نیز در تعیین قیمت این محصول موثر هستند. یعنی اگر این محصول برای بازار صادراتی سفارش داده شود، چون که سفارش ها اصولا در تناژ های بالا هستند انتظار می رود که قیمت نهایی کمتر باشد.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید