مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش مستقیم گیاه دارویی اسطو خودوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص دارویی اسطو خودوس برای بدنمرکز توزیع گیاه دارویی اسطو خودوس

گیاه اسطو خودوس و عرق زیره اصل یکی از گیاهان دارویی بسیار خوش بو می باشد که علاوه بر داشتن بو و عطر مناسب جهت خوش بو کردن فضای داخلی منزل به دلایل خواص متعدد درمانی و دارویی مورد استفاده زیادی دارد. این گیاه به شکل دمنوش یا روغن گیاهی نیز کاربرد دارد و استفاده از آن می توان تاثیرات بسیار مثبتی بر سلامتی بدن داشته باشد. پخش مستقیم گیاه دارویی اسطو خودوس توسط تولید کننده این محصول انجام می شود و خریداران این محصول که اغلب مراکز عرضه گیاهان دارویی هستند می توانند به راحتی و با قیمت ارزان آن را تهیه کنند.

پخش مستقیم گیاه دارویی اسطو خودوس

خواص دارویی اسطو خودوس برای بدن

خواص دارویی اسطو خودوس برای بدن

گیاه اسطوخودوس و  گل گاوزبان در سال ۱۴۰۱ دارای خواص دارویی بسیار زیادی است که می ‌تواند در درمان برخی بیماری ها و سلامت بدن نقش مفیدی ایفا کند. برخی از خواص دارویی این گیاه معطر به طور خلاصه به قرار زیر است :

کاهش فشار خون : استفاده از انواع دم کرده گیاه اسطوخودوس سبب می ‌شود که تپش قلب منظم گردد و به این ترتیب منجر به کاهش فشار خون در افراد مبتلا به عارضه فشار خون بالا می شود.

کاهش استرس: افرادی که در طول روز به کارهای سخت و استرس زا مشغول هستند می ‌توانند به صورت روزانه دو یا حداقل یک لیوان جوشانده اسطوخودوس را مصرف کنند. این جوشانده باعث می ‌شود که سیستم عصبی منظم ‌تر کار کند و اضطراب و افسردگی فرد کاهش یابد.

درمان دل درد : یکی از کاربردهای گیاه اسطوخودوس استفاده از آن برای برطرف کردن اسپاسم ‌های شکم و در نتیجه کاهش دل درد می باشد. استفاده از روغن اسطوخودوس بهترین گزینه برای این کار است که می ‌تواند به صورت خوراکی و یا ماساژ روی قسمت دردناک استفاده شود.

درمان بیماری های تنفسی : خواص ضد التهابی این گیاه نقش موثری در درمان بسیاری از بیماری‌های تنفسی از جمله برونشیت و رینیت دارد. این گیاه خاصیت ضد عفونی کننده دستگاه تنفسی یا ریه را دارد و از ترشحات برونشیتی می کاهد.

تقویت حافظه : مصرف روزانه عرق اسطوخودوس به صورت شبانه و به مدت ۳۰ تا ۴۰ روز می ‌تواند نقش زیادی در بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه داشته باشد.

ضد آفتاب طبیعی : یکی از طبیعی ترین و ارگانیک ترین موادی که برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست و آفتاب سوختگی به کار می ‌رود روغن اسطوخودوس است.

مرکز توزیع گیاه دارویی اسطو خودوس

مرکز توزیع گیاه دارویی اسطو خودوس

مرکز توزیع اسطو خودوس دارویی این گیاه بسیار با ارزش را جهت ارائه به خریداران این محصول ارائه می کنند. این مرکز اشکال مختلف این گیاه دارویی را به صورت فله یا در بسته بندی های با وزن های مختلف قرار داده تا تنوع و حق انتخاب بیشتری را در دسترس خریداران قرار دهد.

این مرکز برای داشتن ارتباط بیشتر با خریداران خود اقدام به ارائه وب سایت اینترنتی نموده تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع گیاهان دارویی از جمله اسطو خودوس را در اختیار خریداران قرار دهد و آنها نیز بتوانند به سهولت به این سایت مراجعه نموده و این گیاه با ارزش را بعد از مطلع شدن از قیمت به صورت آنلاین سفارش دهند.

پخش گیاه دارویی اسطو خودوس دارای محدودیت مکانی نبوده و خریداران می توانند در برای هر کجای ایران که نیاز داشته باشند این محصول را سفارش دهند.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید