مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش گیاه لاوندر فرانسوی ارگانیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

نقش گیاه لاوندر در درمان افسردگیبازار خرید گیاه لاوندر فرانسوی

گیاه لاوندر و شربت آویشن عسل یک گل بسیار زیبا به رنگ بنفش است این گیاه خاصیت دارویی زیادی دارد علاوه بر آن برخی از افراد به عنوان گیاه زینتی از آن استفاده می کنند  . این گیاه از خانواده نعناست و گیاهی چند ساله است . این گیاه بیشتر متعلق به فرانسه _ انگلیس _ کانادا _ هند و مدیترانه غربی می باشد و گیاه لاوندر فرانسوی بسیار معروف است  .این گیاه اساسا به نور زیادی احتیاج دارد . این گیاه آب زیادی نیاز ندارد زیرا خاک خیس را دوست ندارد  و  لاوندر حتی در خاک های فقیر و آهکی به سادگی رشد می کند .  مرکز فروش گیاه لاوندر فرانسوی ارگانیک

نقش گیاه لاوندر در درمان افسردگی

نقش گیاه لاوندر در درمان افسردگی لاوندر فرانسوی ارگانیک و شربت آویشن زنجبیل عسل خاصیت زیادی کرد به همین دلیل برخی از خانواده ها آن را در سبد غذایی خود قرار می دهند و برخی به عنوان دارو از آن استفاده می کنند . این گیاه را یا به صورت دمنوش و چای کیسه ای مصرف می کنند یا به صورت روغن . از خاصیت گیاه لاوندر می توان به  موارد  زیر اشاره کرد :

تقویت عملکرد دستگاه عصبی بدن _ درمان اسپاسم _ درمان ضعف های جسمانی _ درمان بی خوابی _ درمان سردرد  و سرگیجه و میگرن _ تقویت حافظه _ درمان نیش حشرات _ درمان جای سوختگی _ کاهش دما و حرارت بدن و تب بر _ ادرار آور _ دفع سموم بدن _ تقویت معده _ کاهش و تسکین انواع درد _ ضد عفونی کننده زخم ها _  تنظیم ضربان قلب و کنترل تپش قلب _ کاهش التهاب و تورم دستگاه تنفسی .

البته نباید در استفاده از آن نیز زیاده روی کرد زیرا همچنان که خواص زیادی دارد ممکن است که عارضه هایی را به دنبال داشته باشد و چون این گیاه طبع گرم و خشکی دارد پیشنهاد می شود افرادی که طبع صفراوی دارند آن را همراه با سکنجبین یا کتیرا مصرف کنند .

بازار خرید گیاه لاوندر فرانسوی

بازار خرید گیاه لاوندر فرانسوی گیاه لاوندر طعم تلخ و گسی دارد اما رقیق کردن آن مزه اش را بهتر می کند  اما با این مزه تلخ و گس بازهم طرفداران  پر و پا قرص خود را دارد .  اگر میخواهید گیاه لاوندر مرغوب و با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید سایت و فروشگاه ما بهترین گزینه برای شماست . برای خرید گیاه لاوندر و همچنین اطلاع از قیمت ها می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ما که آدرس آن در سایت درج شده است بیایید و یا با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و یا از طریق شبکه های اجتماعی مختلف با ما در ارتباط باشید .

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید