مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش گیاه لاوندر طبیعی فرانسوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

گیاه لاوندر فرانسوی چه خواصی دارد؟بازار خرید گیاه لاوندر ارگانیک

مرکز فروش گیاه لاوندر  فرانسوی و شربت گیاهی سرفه، این محصول را به صورت کاملاً طبیعی و ارگانیک در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد کیفیت این محصول با توجه به ارگانیک بودن آن بسیار بالا می باشد و خواص بی نظیر آن به صورت کاملاً ویژه در این گیاه حفظ شده و شما می توانید با خیال راحت از آن برای درمان انواع بیماری ها استفاده کنید.

برای تهیه این گیاه می توانید و از طریق شماره های ثبت شده در پایین صفحه با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

مرکز فروش گیاه لاوندر طبیعی فرانسوی

گیاه لاوندر فرانسوی چه خواصی دارد؟

گیاه لاوندر فرانسوی چه خواصی دارد؟ گیاه لاوندر با نام اسطوخودوس و شربت گیاهی مصفای خون در کشور شناخته می شود و معمولا رایحه بی نظیر آن باعث محبوبیت آن شده است. این گیاه از جمله داروهای درمانی محسوب می شود. ظاهر زیبای این گل باعث شده در برخی نقاط به عنوان گل های زینتی مورد استفاده واقع شود.
گل های لوندر مزاج گرم و خشک دارند و  از خواص دارویی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لاوندر دارویی فرانسوی است و  یک گیاه عالی برای درمان سردرد می باشد. این گیاه طعم تلخ و گسی دارد و اگر بیمار بتواند این گیاه را می کند از شر و سردردهای میگرنی خلاص می شود.
بخور دادن گلهای لاوندر در دوران سرماخوردگی باعث باز شدن مجاری تنفسی می شود.  برای این کار باید چند قطره روغن لاوندر را به آب داغ اضافه کنید و به مدت ۱۵ دقیقه بخور دهید این کار باعث ضدعفونی کردن ترشحات بینی می‌شود.
گلهای لاوندر در ساخت صابون و لوسیون های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و یک روش زیبایی پوست می شود و خاصیت روشن کنندگی و شاداب کنندگی دارد. استفاده از ماسکهای گیاه اسطوخودوس برای کاهش استرس و رسیدن به آرامش پوست می باشد.
کسانی که دچار اختلال در خواب هستند می تواند با نوشیدن یک لیوان جوشانده لاوندر خواب آرام و بدون استرس داشته باشند.  همچنین این گیاه در تسکین دردهای ناشی از کوفتگی بدن تاثیر می‌گذارد و رایحه بی نظیر آن باعث تقویت هوش می شود.
ماساژ بدن با روغن لاوندر باعث می شود که گردش خون در بدن افزایش یافته و در نتیجه بدن ضدعفونی شود. اصلی ترین خاصیت استفاده از گیاه لاوندر می‌توان به کاهش استرس برای این کار کافی است که گل یا روغن اسطوخودوس را استشمام کنید.

بازار خرید گیاه لاوندر ارگانیک

بازار خرید گیاه لاوندر ارگانیک بازار خرید گیاه لاوندر ارگانیک با توجه به خواص و رایحه بسیار عالی آن از رونق بسیار خوبی برخوردار است از این رو شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب  تهیه نمایید. جهت خرید لاوندر طبیعی از این مرکز کافی است که از طریق شماره های زیر با ما تماس حاصل فرمایید یا به وب سایت اینترنتی مراجعه کنید.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید