مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش گیاه دارویی لاوندر

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاثیرات گیاه لاوندر در بهبود خواببازار خرید گیاه دارویی لاوندر صادراتی

گیاه لاوندر گیاهی و عرقیات شفانوش است بومی شمال آفریقا و مناطق کوهستانی مدیترانه. نام دیگر آن اسطوخودوس است. برای تولید روغن اساسی آن رشد می کند که از تقطیر سنبله های گل گونه های خاص اسطوخودوس حاصل می شود. قصد تهیه این گیاه ارزشمند را دارید؟ با مرکز فروش گیاه دارویی لاوندر ما تماس حاصل نمایید.

مرکز فروش گیاه دارویی لاوندر

تاثیرات گیاه لاوندر در بهبود خواب

تاثیرات گیاه لاوندر در بهبود خواب گیاه دارویی لاوندر و عرق گل گاوزبان حاوی روغن است که به نظر می رسد دارای اثرات آرام بخش است و ممکن است عضلات خاصی را شل کند. همچنین به نظر می رسد که دارای اثرات ضد باکتری و ضد قارچ است.

مؤثر برای

اضطراب تحقیقات محدود نشان می دهد که مصرف روغن اسطوخودوس از طریق دهان ممکن است علائم را در برخی از افراد مبتلا به اضطراب بهبود بخشد. مشخص نیست که آیا رایحه درمانی اسطوخودوس باعث افزایش اضطراب می شود یا خیر. برخی تحقیقات نشان می دهد که فایده دارد ، در حالی که تحقیقات دیگر چنین نیست.

افسردگی. تحقیقات نشان می دهد که آروماتراپی اسطوخودوس ممکن است علائم را در برخی از افراد مبتلا به افسردگی بهبود بخشد. مصرف اسطوخودوس توسط دهان نیز ممکن است کمک کند. در حالی که به نظر می رسد مصرف اسطوخودوس نسبت به داروی ضد افسردگی ایمی پرامین مؤثرتر است ، مصرف این دو ترکیب در مقایسه با مصرف دارو تنها می تواند مفید باشد.

گرفتگی قاعدگی (دیسمنوره). ماساژهای آروماتراپی روغن اسطوخودوس باعث کاهش درد ناشی از قاعدگی در برخی از زنان جوان بهتر از ماساژ معمولی می شود. همچنین به نظر می رسد استنشاق روغن اسطوخودوس برای ۳ روز اول قاعدگی باعث کاهش درد معده و کمردرد در خانمهایی که دارای درد قاعدگی هستند ، می شود.

اعتقاد بر این است که روغن اسطوخودوس دارای خاصیت ضد عفونی کننده و ضد التهابی است که می تواند به بهبود سوختگی های جزئی و نیش های حشرات کمک کند.

تحقیقات نشان می دهد که ممکن است برای درمان اضطراب ، بی خوابی ، افسردگی و بی قراری مفید باشد.

برخی مطالعات حاکی از آن است که مصرف اسطوخودوس به عنوان چای می تواند به مشکلات گوارشی مانند استفراغ ، حالت تهوع ، گاز روده ، معده ناراحت کننده و تورم شکم کمک کند.

علاوه بر کمک به مشکلات گوارشی ، از اسطوخودوس برای تسکین درد از سردرد ، اسپری ، دندان درد و زخم استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کرد.

عفونت های قارچی

یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی میکروبیولوژی پزشکی نشان داد که روغن اسطوخودوس می تواند در مبارزه با عفونت های ضد قارچ موثر باشد.

بازار خرید گیاه دارویی لاوندر صادراتی

بازار خرید گیاه دارویی لاوندر صادراتی نیاز به آرامش در خواب در بسیاری از افراد جامعه حس می شود. این گیاه بدون شک بهترین دارو برای رفع مشکلات شما است. ما این محصول را به خارج از کشور نیز صادر می کنیم. البته ما همیشه در جهت خدمت به مردم سرزمینمان کوشیده ایم. در همین راستا اقدام به ایجاد بازار خرید لاوندر صادراتی نموده ایم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول و استعلام قیمت آن و یا ثبت سفارش و خرید گیاه دارویی لاوندر با ما تماس حاصل نمایید.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید