مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش گیاه دارویی لاوندر خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص گیاه لاوندر در طب سنتیخرید مستقیم گیاه دارویی لاوندر

مرکز فروش گیاه دارویی لاوندر خشک و شربت گلاب زعفران، این گیاه دارویی را با بهترین قیمت و به صورت عمده و جزئی به فروش می‌رساند. لاوندر که در کشور ما با نام‌ اسطوخودوس شناخته می‌شود از جمله گیاهان دارویی است که دارای طبیعتی گرم و خشک است و در درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرکز فروش گیاه دارویی لاوندر خشک

خواص گیاه لاوندر در طب سنتی

خواص گیاه لاوندر در طب سنتی

لاوندر و زیره باریج از نعناسانان و گیاهی چند ساله است و دارای اسانس روغنی است. این گیاه به صورت روغن، دمنوش و همچنین بخور مورد استفاده قرار می‌گیرد و در صنعت داروسازی جایگاه ویژه‎ای دارد. از مهمترین خواص گیاه لاوندر در طب سنتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • لاوندر گیاهی که دارای عطری ویژه است و تحقیقات علمی ثابت کرده است که این گیاه می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک نماید و به این ترتیب در درمان بیماری‌هایی مانند کم خوابی های عصبی بسیار مفید است.
  • امروز از انواع دمنوش‌های آرامبخش لاوندر و روغن های این گیاه در درمان اضطراب و افسردگی استفاده می شود.
  • خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کنندگی این گیاه موجب شده است که از بخور این گیاه برای درمان بیماری‌های تنفسی مانند برونشیت و آسم استفاده شود.
  • یکی از مشکلات مهمی که بسیاری از مردم به دلیل سبک تغذیه ای نادرست و مصرف فست فودها با آن درگیر هستند  مشکلات گوارشی است. لاوندر از جمله گیاهانی است که مصرف آن به صورت دمنوش و یا استفاده از روغن آن به صورت ماساژ می تواند به کاهش مشکلات روده و معده کمک کند.
  • ترکیبات موجود در لاوندر در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن موثر است و به این ترتیب از بروز مشکلات مختلف و بیماری‌های گوناگون جلوگیری به عمل می‌آورد.
  • بسیاری از افراد معتقد هستند که لاوندر یک گیاه ضد درد طبیعی است و به همین دلیل در جوامع سنتی از کمپرس گیاه لاوندر خشک برای درمان دردهای عضلانی و کوفتگی بدن استفاده می‌شود.

خرید مستقیم گیاه دارویی لاوندر

خرید مستقیم گیاه دارویی لاوندر

خرید مستقیم گیاه دارویی لاوندر از مراکز خرید و فروش بدون واسطه این امکان را فراهم می‌کند که خریداران بتواند با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

از آنجا که این گیاه در صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین داروهای گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد خرید گیاه لاوندر به صورت کلی و عمده این محصول در سال‌های گذشته افزایش یافته است.

 خریداران عمده می‌توانند برای دسترسی به تازه ترین و با کیفیت ترین محصول با مشاوران فروشگاه اینترنتی ارتباط برقرار نمایند و ضمن بررسی محصولات ارائه شده از لحاظ  کیفیت و قیمت محصولات خود را سفارش و خریداری نمایند.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید