مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش گیاه اسطوخودوس فرانسوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نام علمی گیاه اسطوخودوس چیست؟قیمت گیاه اسطوخودوس فرانسوی

برای اولین بار یک دانشمند در نوشته هایش نام اسطوخودوس و شربت آویشن تیمکس را بکار برده است و گفته شده که جنس آن دارای بیش از ۳۰ گونه است که انسانها از آن به عنوان ماده ای دارویی و گیاهی استفاده می کنند.در اروپا از این گیاه برای شستشوی بدن خود استفاده میشده است.مهمترین گونه ی گیاه اسطوخودوس دوگونه ی آن به نام های گیاه اسطوخودوس فرانسوی و گیاه اسطوخودوس هیبرید یا انگلیسی است.گونه فرانسوی قدمت بیشتری دارد و همچنین مصارف آرایشی و بهداشتی و دارویی نیز دارد.

مرکز فروش گیاه اسطوخودوس فرانسوی

نام علمی گیاه اسطوخودوس چیست؟

نام علمی گیاه اسطوخودوس چیست؟ نام علمی گیاه اسطوخودوس لاواندا و شربت آویشن دینه است.اسطوخودوس دارویی فرانسوی , در دسته گیاهان نعنایی است و یک گیاه گل دار و رنگارنگ و خودرو است که بیشتر در مدیترانه و جنوب فرانسه رشد می کند.دارای طعمی تند و تلخ است و مزاجی گرم و خشک دارد و به همین دلیل توصیه می شود گرم مزاجان کمتر استفاده کنند.برگ و قسمت سبز گل های گیاه اسطوخودوس کاملا روغنی هستند که خواص درمانی بالایی دارند.یک رقیبی قدرتمند در مقابل گیاهانی نظیر گل بابونه و گل گاو زبان است.برای سلامت پوست بدن و مو و آرامش اعصاب و همچنین به عنوان دارویی خواب آور کاربرد دارد. خواص بالای اسطوخودوس باعث شده که طرفداران زیادی به خوئ جذب کند که ما به خواص این گیاه اشاراتی داریم:

  • به دلیل وجود آنتی اکسیدان های موجود در گیاه فشار خون تنظیم و کاهش میابد و برای تقویت و بهبود مشکلات قلب و عروق موثر است و از گرفتگی رگ و سکته جلوگیری می کند.
  • رفع مشکلات گوارشی با مصرف دم نوش و عصاره این گیاه امکان پذیر است به این صورت که گاز و باکتری های روده ای و  ورم و درد و نفخ معده را از بین میبرد و هضم را آسان تر می کند.
  • ترکیبات آلی و ویتامین های موجود در گل های این گیاه تاثیر مستقیمی بر آرامش و اعصاب و خلق و خو و استرس می گذارد.
  • گیاه اسطوخودوس بی خوابی را درمان میکند و درد های دوران قاعدگی و هم چنین بی خوابی های حاصل از تغییر هورمون ها در این دوره را بهبود میبخشد.
  • دیگر خواص این گیاه عبارتند از درمان سردرد و سرگیجه , رفع عفونت و عفونت های ویروسی و سرماخوردگی , تقویت مغز و حافظه , خواص آرایشی و بهداشتی و درمان مشکلات پوست و مو و زخم و جراحت

قیمت گیاه اسطوخودوس فرانسوی

قیمت گیاه اسطوخودوس فرانسوی فروش گیاه اسطوخودوس با وجود این همه خواص مسلم است که بالا باشد. این گیاه در تمامی مغازه های گیاهی و عطری موجود است.اسانس این گیاه در انواع صابون و شامپو و محصولات آرایشی و قطره های دارویی وجوددارد که در تمام داروخانه ها و فروشگاه های آرایشی و بهداشتی موجود هستند.قیمت گیاه اسطوخودوس به دلیل روش خورویی آن در کشور و جهان و حجم بالای محصول گران نمی باشد و به راحتی در دسترس مردم قرار می گیرد.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید