مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید گیاه دارویی لاوندر

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با خواص اعجاب انگیز گیاه لاوندربازار تولید گیاه لاوندر خشک

گیاه لاوندر یا لاواندا نام دیگر گیاه اسطوخودوس و شربت گیاهی سرفه است که جز خوشبو ترین گیاهان در جهان محسوب می شود.که در کشور هایی نظیر ایران و چین و هند و کانادا به صورت خودرو رشد می کند.مثلا در کشور هایی نظیر هند و چین از این گیاه به عنوان مصارف طب سنتی و درمانی استفاده می کنند که همین امر در کشور خودمان نیز برای مصارف دارویی و ارایشی و بهداشتی و درمانی کاربرد دارد و در کارخانه ها عصاره آن و عصاره چای آن تولید می شود.

مرکز خرید گیاه دارویی لاوندر

آشنایی با خواص اعجاب انگیز گیاه لاوندر

آشنایی با خواص اعجاب انگیز گیاه لاوندر قسمت سبز گیاه و برگ های آن دارای اسانس روغنی هستند اسطوخودوس و شربت گیاهی مصفای خون در دسته گیاهان نعنایی جا دارد.بوته های آن کوچک و ارتفاع آنها نیم متری است و مزاجی گرم و خشک دارد که مصرف زیاد آن برای گرم مزاج ها  مضر است.لاوندر به دو صورت اسانس و گیاه لاوندر خشک مورد استفاده قرار می گیرد.

این گیاه سرشار از خواص مفید می باشد که در اینجا به آن اشاره می کنیم:

سلامت و بهبود قلب: آنتی اکسیدان های موجود در لاواندا خاصیت آرامبخش بودن دارد که برای بهبود قلب و آرامش اعصاب مفید است.فشار خون و فشار خون بر رگ های قلب را تنظیم و کنترل می کند.

درمان مشکلات گوارشی:اسطوخودوس عملکرد گیاه نعناع را داردو به هضم غذا کمک می کند و مشکلات گوارشی را بهبود می بخشد.همچنین از ورود باکتری های مضر در روده و گاز روده جلوگیری می کند که همین مساله مشکل درد معده و نفخ آن و گرفتگی های شکم را برطرف می کند.

درمان استرس و اضطراب و بی خوابی:ترکیبات آلی و طبیعی این گیاه و گل های آن ضد استرس هستند و اضطراب را کاهش می دهد.زیرا دارای ویتامین هایی است که خلق و خو را بهبود میبخشد.بی خوابی حاصل از استرس و مشکلات روزانه و همچنین بی خوابی حاصل از تغییرات هورمونی در زنان در زمان قاعدگی نیز با مصرف عصاره و شهد آن بهبود می بخشد.

مصرف آن برای تقویت حافظه و عملکرد حافظه جلوگیری از الزایمر موثر است.

سردرد و سرگیجه و خستگی و بی حالی بدن را به دلیل آنتی اکسیدان های موجود در آن بهبود می بخشد.

این گیاه مانند اسپند عمل می کند و عفونت های بدن و زخم و جراحت را ضد عفونی می کند.همچنین عفونت های ناشی از سرماخوردگی با مصرف آن از بدن خارج می شود و سرماخوردگی را بهبود میبخشد.

بازار تولید گیاه لاوندر خشک

بازار تولید گیاه لاوندر خشک خرید گیاه لاوندر هم به صورت مستقیم و هم به صورت خرید اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی که در زمان و هزینه ما صرفه جویی می شود قابل خرید است. این گیاه در همه عطاری ها و فروشگاه ها و مراکز موجود است و اسانس آن را در صابون و لوسیون ها و کرم ها نیز برای سلامت پوست در تولیدی ها و کارخانه تهیه می کنند.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید