مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید گیاه اسطوخودوس فرانسوی طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاثیرات اسطوخودوس در افزایش وزنفروشنده گیاه اسطوخودوس فرانسوی

اسطوخودوس و شوید خشک در شیراز از گیاهان گلدار است و از خانواده بوته های نعنایی با گل هایی آبی ، قرمز سیر و یا بنفش است. نام دیگر این گیاه لاوندر است. و دارای روغنی فرار است گیاه اسطوخودوس فرانسوی از انواع این گیاه و ار مرغوب ترین شان به شمار می آید.

مرکز خرید گیاه اسطوخودوس فرانسوی طبیعی

تاثیرات اسطوخودوس در افزایش وزن

تاثیرات اسطوخودوس در افزایش وزن اسطوخودوس و شوید خشک درجه یک گیاه منعطفی است که در اکثر نقاط دنیا می روید حتی در آپارتمان ها نیز قابل کشت است. و حداقل روزانه نیازمند تابش هشت ساعت تابش مستقیم نور آفتاب است.

این گیاه پر فایده بیشتر برای آرامش روح و روان تجویز می شود. اسطوخودوس دارای مزاجی گرم و خشک است. و مصلح آن گیاه سکنجبین است. در خواص اسطوخودوس بیشتر به مفرح، تقویت کننده بدن ، قلب ، مغز و احشا داخلی و خارجی بدن آمده است. این گیاه اثری بسیار قوی در دفع آسم دارد.  اسانس آن بندآورنده خون است و به عنوان ضد عفونی کننده استفاده می شود. مصرف این گیاه برای افرادی که دچار خواب رفتگی دست و پا می شوند بسیار ضروری است. جوشانده و دمنوش این گیاه درمان حالت تهوع است. و برای بیماری های کبدی و طحالی بسیار مفید فایده است. از روغن اسطوخودوس برای کاهش فشار خون استفاده می شود همچنین این روغن در ماساژ نیز کاربرد دارد

از دیگر خواص این گیاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ ) درمان سردرد : نوشیدن دمنوش گیاه لاوندر تاثیر زیادی در درمان سردرد دارد به ویژه در درمان سر درد های میگرنی که تاثیر اعجاب انگیزی از خود نشان داده است.

۲ ) بهبود و تاثیر گذاری بر روی پوست : گل های لاوند دارای خواص ملایم صابون هستند و در ساخت انواع لوسیون ها کاربرد دارند و از روغن اسطوخودوس هم برای زیبایی استفاده می شود.

۳ ) رایحه درمانی اسطوخودوس : رایحه لاوندر منجر  به احساس سلامتی و آرامش در افراد می شود. و همچنین در کاهش استرس که ریشه ۸۰ درصد بیماری های شناخته شده جهان است مفید است. و از مکمل های این گیاه برای درمان بی خوابی، افسردگی و تسکین درد های شیمی درمانی  استفاده می شود.

فروشنده گیاه اسطوخودوس فرانسوی

فروشنده گیاه اسطوخودوس فرانسوی برای خرید اسطوخودوس فرانسوی با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت می توان از این سایت استفاده نمود تا با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت کالای خریداری شده به آسانی ارزان ترین لاوندر طبیعی را خریداری کنید و از خرید اسطوخودوس فرانسوی طبیعی  نیز اطمینان کافی داشته باشید چرا که همواره ما کوشیده ایم در کسب رضایت مشتری گام بر داریم و  شرط اول ما در تولید نیز همین بوده است .

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید