مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید گیاه دارویی اسطوخودوس کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص گیاه اسطوخودوس برای کودکانبازار پخش گیاه اسطوخودوس کیلویی

گیاه اسطوخودوس کیلویی و شربت گیاهی برونکلدین، از کیسه های یک کیلویی گرفته تا پنج کیلویی و یا به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. این گیاه که از چهل و هفت نوع برخوردار است از خانواده نعناعیان  به شمار می‌رود. اسطوخودوس ها در سطح وسیع و در آب و هوای معتدل به صورت گیاهان زینتی کشت می شوند. نام دیگر آن لاوندر است. لاوندرها در نور کامل و در خاک های خشک مثل شن و ماسه پرورش می یابند. این گیاه در بسیاری از مناطق رشد می کند به جز مناطق رطوبت بالا که ریشه آن باعث عفونت قارچی می شود.

مرکز تولید گیاه دارویی اسطوخودوس کیلویی

خواص گیاه اسطوخودوس برای کودکان

خواص گیاه اسطوخودوس برای کودکان از خواص گیاه دارویی اسطوخودوس و شربت گل محمدی کاشان نمونه های زیادی یاد شده است که دراینجا از مفید بودن برای کاهش وزن و درمان چاقی، پایین آورنده فشار خون، آرامبخش و خواب آور بودن، درمان کننده سرماخوردگی، تسکین درد های قاعدگی، درمان کبد چرب و… یاد شده است.

متخصصین اطفال بر این باورند که یکی از بهترین راه های بالا بردن کیفیت خواب کودکان استفاده از روغن اسطوخودوس است. مادران می توانند بعد از استحمام کودکانشان روغن اسطوخودوس را به بدن او بمالند، این روغن نوعی شل کننده طبیعی است که باعث القای خواب می شود. البته در نظر داشته باشید که بعضی کودکان به این روغن حساسیت دارند. بنابراین مادران باید در مقدار کم آن را روی بدن کودک تست کنند، سپس در صورت عدم مشاهده علائم حساسیت از آن بیشتر استفاده کنند.

اسطوخودوس را معمولا به صورت دم کرده استفاده می کنند. عرق اسطوخودوس نیز برای بهره مندی از خواص لاوندر در دسترس می باشد.

بازار پخش گیاه اسطوخودوس کیلویی

بازار پخش گیاه اسطوخودوس کیلویی در بعضی موارد پخش گیاه اسطوخودوس برای القا زیبایی و زینت ساختمان وآپارتمان ها انجام می شود که در سراسر کشور آبادانی و زیبایی بی نظیری را به وجود آورده است. گیاه اسطوخودوس با گل های بنفش رنگ و زیبای خود می توانند زیبایی را به محیط خود هدیه کنند و طبیعت چشم نوازی را به ارمغان آورد. این گیاه با این‌که نیم متر ارتفاع دارد، با همین جثه کوچک می تواند سال ها در خاک ریشه دواند.

تهیه لاوندر از بازار های پخش مستقیم هم مانند دیگر کالاها در صورت انتخاب درست، فواید و مزایایی چون کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر را شامل می شود. از فرآورده های اسطوخودوس تنتور، کرم، لوسیون، روغن ماساژ و محلول تقویت مو را می توان نام برد.

بازار پخش فرآورده های لاوندر نیز از زیر مجموعه بازار های پخش همین گیاه دارویی است. اسطوخودوس گیاهی بی ضرر است و برای  هیچ یک از  اقشار مصرف کننده ممانعتی ندارد. فقط افراد صفراوی مزاج باید احتیاط کنند که با مصرف آن دچار آشفتگی نشوند. بهتر است این افراد لاوندر را با کتیرا یا سکنجبین میل کنند.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید