مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع گیاه دارویی اسطوخودوس کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

گیاه اسطوخودوس در کجا می روید؟بازار عرضه گیاه اسطوخودوس کیلویی

اسطوخودوس و گل گاوزبان درجه یک گیاهی چند ساله بوده که ارتفاع آن به حدود نیم متر رسیده و دارای برگ های سبز رنگ و پوشیده از کرک است. گل های اسطوخودوس به صورت سنبله و بنفش رنگ می باشد. این گیاه دارای خواص دارویی بی شماری است. مرکز توزیع گیاه دارویی اسطوخودوس کیلویی اقدام به عرضه این محصول با قیمت مناسب در بازار کرده است.

آیا می دانید چگونه می توان با مرکز جهت خرید گیاه اسطوخودوس کیلویی تماس گرفت؟

مرکز توزیع گیاه دارویی اسطوخودوس کیلویی

گیاه اسطوخودوس در کجا می روید؟

گیاه اسطوخودوس در کجا می روید؟

زیستگاه طبیعی گیاه اسطوخودوس و شربت گیاهی باریج حوزه مدیترانه می باشد و این گیاه در اصل بومی این منطقه است. اسطوخودوس در سراسر قاره اروپا نیز به صورت پراکنده وجود دارد همچنین در آمریکای جنوبی نیز به صورت گسترده کشت می شود. این گیاهان در بریتانیا و جنوب فرانسه نیز برای اهداف دارویی و زینتی به صورت گسترده پرورش می یابد.

گیاه اسطوخودوس در طول رشد خود به هوای گرم و نور فراوان نیاز دارد و وجود رطوبت یکی از ملزومات رشد مناسب آن است. مناطق معتدله از اقلیم های مورد علاقه این گیاه به شمار می‌رود که دارای تابستان های خنک و زمستان های سرد می باشند.

این گیاه در برخی مناطق ایران که شرایط مساعدی برای رشد آن وجود دارد همانند مازندران رشد می کند. همچنین این گیاه در برخی از نواحی شمال کشور مابین منجیل و پاچنار و در ارتفاعات ۳۰۰ متری رودبار مشاهده شده است.

شرایط مطلوب رسد این گیاه به گونه ای است که کمتر با اقلیم خشک و نیمه خشک ایران سازگار است و به جز در برخی مناطق شما کشور که ذکر شد و چند نقطه در جنوب کشور امکان رشد این گیاه دارویی وجود ندارد مگر این که در فضای بسته و گلخانه ای شرایط رشد این گیاه به طور مصنوعی و با کمک تجهیزات رطوبت ساز فراهم شود.

بازار عرضه گیاه اسطوخودوس کیلویی

بازار عرضه گیاه اسطوخودوس کیلویی

کسانی که در زمینه فروش انواع گیاهان دارویی دارای فروشگاه هستند و افرادی که به صادرات انواع گیاهان دارویی به کشورهای دیگر مشغول هستند می توانند از گیاه اسطوخودوس برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

برای خرید این محصول می توانید با مسئول فروش ما در بازار عرضه این گیاه تماس برقرار کنید و ضمن اطلاع از قیمت اسطوخودوس دارویی کیلویی نسبت به سفارش آنها اقدام نمایید.

ما به خریدارانی که به صورت عمده اقدام به سفارش این محصول می کنند با قیمت ارزان تری این گیاه را ارائه خواهیم کرد. همچنین امکان ارسال کلیه سفارشات به هر نقطه از ایران که خریداران مایل باشند در کوتاه ترین زمان امکان پذیر است.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید