مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز ارائه اسطو خودوس اعلا صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با فرایند تولید اسطو خودوس اعلاسفارش عمده اسطو خودوس اعلا صادراتی

اسطو خودوس و شربت گلاب زعفران در واقع همان گل های لاوندر می باشد که از مزایا و فوایدی بسیار برای سلامت بدن انسان و زیبا تر شدن پوست دارد. از فواید اسطو خودوس اعلا می تواند گفت که: گرفتگی ها را درمان می کند، آسم و نزله را درمان می کند، برای بیماران کبدی و طحال تاثیر گذار است، و… مزایای این محصول صادراتی اعلا بسیار زیاد می باشد همچنین شما از مراکز معتبری می توانید محصول را تهیه کنید. 

مراکز ارائه اسطو خودوس اعلا صادراتی

آشنایی با فرایند تولید اسطو خودوس اعلا

آشنایی با فرایند تولید اسطو خودوس اعلا کاشت محصول اسطو خودوس اعلا صادراتی و زیره باریج می بایست در زمینی مرغوب، حاوی کود و شخم داده شده باشد که به ازای یک هکتار ۲۰ تا ۴۰ تن کود حیوانی پوسیده ریخته شود. اسطو خودوس به صورت قلمه، بذر یا خواباندن قابل تکثیر است که بهترین آن قلمه در فصل پاییز است که در ماه های آبان تا آذر قلمه از سر اسطو خودوس تهیه و در داخل ماسه در گلخانه کاشته می شود و بعد ۳ تا ۴ ماه ریشه دار شده و بعد سرما بهار قلمه ریشه دار کشت می شود.

در چند سال اول می بایست در پاییز، گیاه را هرس نمود و همچنین از گیاه اسطو خودوس در برابر یک سری مشکلاتی مراقبت کرد به طور مثال مانند علف هایی مانند هرز می بایست از بین بروند تا گیاه آسیب نبیند. هنگامی که گیاه اسطو خودوس به سال ۵ تولید خود می رسد از هر گیاه می توان پانصد گرم برگ استخراج نمود و مورد استفاده قرار داد.

برای برداشت نیز می بایست از حداکثر ارتفاع ۱۲ سانتی متر از نوک ساقه در زمان های آفتابی و گرم که ۵۰ درصد گلچه حتما باز شده باشد آن را برداشت نمود و سپس بعد از برداشت می بایست در سایه و جلو باد خشک بشود و  داخل ظرف هایی که نفوذ پذیری نداشته باشند گذاشته شود. حتما هنگام برداشت با اره، گیاه را هرس کرده باشید و سرشاخه ها را خشک کنید.

سفارش عمده اسطو خودوس اعلا صادراتی

سفارش عمده اسطو خودوس اعلا صادراتی محصول اسطو خودوس سفارشی و صادراتی را شما می توانید به صورت عمده خرید و استفاده کنید و هنگام خرید حتما توجه داشته باشید که اسطوخودوس کیفیت مناسب و استاندارد را داشته باشد در غیر این صورت خواص درمانی آن کامل منتقل نخواهد شد.

قیمت عمده این محصول می تواند تحت نظر فاکتور هایی قابل تغییر باشد و نوساناتی در آن ایجاد بشود که باید توجه داشته باشید عواملی مانند: میزانی که اسطو خودوس در آن کشت شده باشد، میزانی که محصول صادر شده باشد، تازه باشد و… در قیمت اسطو خودوس می تواند تاثیر گذار باشد.

برای سفارش عمده این گیاه صادراتی سرشار از فایده می توانید به نمایندگی هایی که در کشورمان ایران تاسیس شده اند رفته و با انتخاب نوع و ویژگی های گیاه آن را با روش های گوناگون مانند اینترنتی یا حضوری خریداری کرده و از خواص بی نظیر و بسیار آن استفاده بهینه را ببرید.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید