مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گیاه دارویی اسطوخودوس خشک شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

آسانترین روش خشک کردن اسطوخودوسمرکز پخش گیاه اسطوخودوس طبیعی

گیاه اسطوخودوس با نام دیگر لاوندر و گل گاوزبان در بازار در اکثر مناطق دنیا کاشته می شود. اسطوخودوس گیاهی است که سریع رشد کرده و تکثیر می شود. از این گیاهان علاوه بر تولید دارو در عطر سازی و صنایع غذایی نیز از آن استفاده می شود. گیاه اسطوخودوس خشک باعث می شود تا اعصاب  و روان به آرامش رسیده و برای قلب بسیار مفید است. برای اطلاع از قیمت گیاه دارویی اسطوخودوس خشک شده می توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی اقدام ‌کنید.

قیمت گیاه دارویی اسطوخودوس خشک شده

آسانترین روش خشک کردن اسطوخودوس

آسانترین روش خشک کردن اسطوخودوس آسانترین روش خشک کردن اسطوخودوس و گل گاوزبان قزوین به این صورت است که سر برگهای گیاه را چیده و آن را روی پارچه ای تمیز گذاشته و در سایه خشک کنید. در مراکز تولید این‌گیاه از روش های صنعتی برای خشک کردن آن استفاده می کنند. در تولیدی های بزرگ برای کاشت این گیاه از روش های مختلفی استفاده کرده گیاه را پرورش داده و آن را روانه بازار می کنند.برای خشک کردن اسطوخودوس در منزل می توان آن را در سینی فر یا روی شوفاژ پهن کرده و سریع خشک‌ کرد.

این گیاه به خاطر عطر و بوی تندی که دارد در صنعت عطر سازی بسیار استفاده می شود. ‌استوخودوس طبیعتی گرم و خشک دارد. و مهار کننده آن شربت سکنجبین است و در طب سنتی به خوردن آن بسیار توصیه شده است. نکته مهم در خشک کردن این گیاه این است که در زمان مناسب آن را برداشت کنید. بهترین زمان برداشت این گل زمانی است که رنگ گل های آن بنفش براق است. گیاه اسطوخودوس طبیعی، بهترین نوع این گیاه است در واقع این گیاه خود رو ارگانیک است و از هیچ ماده شیمیایی در کاشت آن استفاده نشده است.

مرکز پخش گیاه اسطوخودوس طبیعی

مرکز پخش گیاه اسطوخودوس طبیعی مرکز پخش گیاه اسطوخودوس طبیعی برای عرضه محصولات می تواند هم به صورت حضوری و هم اینترنتی اقدام کند. تولیدات داخلی دارای کیفیت بالایی است که مصرف کننده با خیال راحت می تواند خرید خود را انجام دهد. با تهیه این محصولات ممتاز از شرکت های معتبر می توانید از خواص زیاد آن بهره مند شد. تولیدات کشورمان ایران به خاطر عطر و بو و کیفیت  بالا طرفداران زیادی دارد.

گیاه اسطوخودوس در اکثر مناطق دنیا مثل ایران و هند و چین انگلیس و کانادا به صورت خود رو یافت می شود. برای اطلاع از قیمت اسطوخودوس خشک شده می توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی اقدام کنید. رایحه درمانی یکی دیگر از فواید این گیاه است. از اسانس اسطوخودوس می توان  به عنوان یک آنتی بیوتیک و ضد باکتری نیز استفاده کرد.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید