مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بهترین گیاه اسطوخودوس دارویی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

محل رویش اسطوخودوس در ایرانقیمت هر کیلو اسطوخودوس دارویی

قیمت اسطوخودوس و زعفران کیلویی دارویی صادراتی بسیار مناسب می باشد و این محصول با قیمت ارزان‌ به فروش می رسد. قیمت این گیاه با توجه به عوامل مختلفی معین می شود، اگر شما بخواهید بهترین و تازه ترین نوع این گیاه را خریداری کنید مسلما باید هزینه بیشتری را پرداخت‌ کنید. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

قیمت بهترین گیاه اسطوخودوس دارویی صادراتی

محل رویش اسطوخودوس در ایران

محل رویش اسطوخودوس در ایران محل رویش اسطوخودوس و زعفران کیلویی در تهران در ایران شمال کشور می باشد، این گیاه در مناطق دیگر رشد خوبی ندارد و در شمال کشور بهتر رشد می کند.

علت اینکه این نوع گیاه در شمال رشد بهتری دارد عوامل محیطی می باشد. در ادامه چند مورد از مواردی که باعث رویش این گیاه در شمال می شوند را نام برده ایم، با ما همراه باشید.

خاک

خاک یکی از عوامل مهم رویش گیاه در شمال می باشد، خاک منطقه شمال کشور بسیار نرم‌ می باشد و حاصلخیزی آن‌ نیز دو برابر مناطق دیگر است. خاکی که اسطوخودوس در آن‌ می روید باید با شن مخلوط شود و بسیار نرم باشد که خاک منطقه شمال این خصوصیات را دارد.

آب

گیاه اسطوخودوس برای رویش به آب بسیار زیادی نیاز دارد و می بایست هر روز آب داده شود، در مناطق دیگر میزان بارش باران بسیار کم است و این گیاه نمی تواند بروید و یا رشد کند اما در شمال تقریبا هر روز باران می بارد و آب مورد نیاز این گیاه به راحتی تامین می شود.

درجه هوا

برای رویش این گیاه دمای هوا باید پایین باشد و این گیاه در مناطق گرم امکان رشد و رویش را نخواهد داشت. هوای شمال سرد است و مناسب ترین درجه را برای رویش این نوع گیاه دارد. البته گیاه اسطوخودوس در مناطق بسیار سرد شمال نیز نمی تواند رشد کند و می بایست دمای هوا از بیست و یک درجه کمتر نباشد.

این نوع گیاه در بخش هایی از استان لرستان نیز رشد می کند و این بخش ها نیز تمام شرایط رویش این گیاه را دارند.

قیمت هر کیلو اسطوخودوس دارویی

قیمت هر کیلو اسطوخودوس دارویی قیمت هر کیلو اسطوخودوس دارویی با توجه به عوامل مختلفی معین می شود. هرچقدر که از چیده شدن ‌این گیاه زمان کمتری گذشته باشد و گیاه تازه تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

قیمت این گیاه نسبت به خواص فراوانی که دارد بسیار مناسب می باشد و همین باعث شده است که خریداران زیادی داشته باشد. سعی کنید بهترین و تازه ترین نوع این گیاه را بدون توجه به هزینه انتخاب کنید و هیچگاه به خاطر هزینه کم از محصول بی کیفیت استفاده نکنید.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید