مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گیاه اسطوخودوس فرانسوی بصورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مناطق کشت اسطوخودوس در ایرانپخش عمده گیاه اسطوخودوس فرانسوی

فروش گیاه اسطوخودوس عمده فرانسوی و شوید خشک در شیراز با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام می شود. گیاه اسطوخودوس جزو گروه نعناعیان می باشد و دارای برگ های خوشه ای به رنگ آبی، قرمز سیر تا بنفش می باشد. اهمیت فراوان کشت این گیاه به خاطر مزیت های زیادی می باشد که برای سلامتی دارد. ارتفاع این نمونه گیاه ۳۰ تا ۶۰ سانتی متر می باشد.

 

 فروش گیاه اسطوخودوس فرانسوی بصورت عمده

مناطق کشت اسطوخودوس در ایران

مناطق کشت اسطوخودوس در ایران

مناطق کشت اسطوخودوس و شوید خشک درجه یک در ایران شامل تهران، کرج، فارس، اراک و… می شود. اما به طور کلی این گیاه در مناطقی که زمستان سرد و تابستان خنک دارند بهترین رشد را دارد. از مزیت های فراوان این گیاه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • این گیاه به دلیل ترکیبات فوق العاده ای که دارد می تواند به کاهش اضطراب و استرس کمک فراوانی کند.
  • کسانی که دچار مشکلات بی خواب هستند باید گل های این گیاه را دم کنند و نوش جان کنند تا بتوانند به بهبود بی خوابی خود کمک شایانی کنند.
  • این گیاه دارای خاصیت ضد التهابی می باشد.
  • مشکلات پوستی مانند خشکی، پسویازیس، اگزما و جوش را می توان با مصرف این گیاه درمان کرد. برای این منظور می توانید هم به صورت خوراکی هم به صورت موضعی این گیاه را استفاده کنید.
  •  خاصیت ضد عفونی کردن دارد. علاوه بر این برای آرام سازی و ایجاد آرامش بی نظیر می باشد.
  • برای تقویت مو مفید است. برای این منظور می توانید از شامپو اسطوخودوس استفاده کنید و یا این که خود گیاه را در آب خیس کنید و به روی موهای سر خود بزنید.
  • برای سلامت قلب مفید است چون می تواند به کنترل فشار خون کمک شایانی کند. کسانی که ناراحتی معده، نفخ معده و یبوست دارند باید از این محصول استفاده کنند.

پخش عمده گیاه اسطوخودوس فرانسوی

پخش عمده گیاه اسطوخودوس فرانسوی

پخش عمده گیاه اسطو خودوس فرانسوی با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. امروزه ۴۰ گیاه شناخته شده وجود دارد که جزو گروه نعناعیان می باشد که از میان آن ها گیاه اسطوخودوس جزو معروف ترین آن ها می باشد. این نمونه گیاه در اروپا، آفریقا، مدیترانه و قسمت های از آسیا رشد می کند. خاصیت های درمانی این نوع گیاه باعث شده مصرف آن به طور گسترده ای افزایش یابد.

این گیاه نسبت به خاک و آبی مرغوب حساسیت چندانی ندارد و همین باعث شده بتوان به راحتی به کشت و پرورش آن پرداخت. علاوه بر مصرف دارویی می توان از این گیاه برای تزئین باغچه و فضاهای سبز استفاده کرد. علاوه بر زیبایی می تواند به خوشبو کردن فضا هم کمک کند.

گیاه اسطوخودوس فرانسوی از نظر ارزش درمانی و خاصیت هیچ گونه تفاوتی با دیگر گونه های ایرانی ندارد.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید