مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گیاهان دارویی طبیعی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مصرف گیاهان دارویی در بارداریبازار خرید گیاهان دارویی طبیعی

بهترین و مرغوب ترین گیاهان دارویی طبیعی را چگونه تشخیص دهیم؟ گیاهان دارویی و زیره امروز از بهترین راه های پیشگیری و درمان بسیاری از امراض و بیماری هاست. گیاهان دارویی در تنوع بسیار بالایی توسط فروشنده های معتبر آن عرضه می‌شود. این محصولات در طب های سنتی کاربرد دارند و به صورت کالای صادراتی نیز قابل تهیه هستند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا خواص برخی از آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

فروش گیاهان دارویی طبیعی صادراتی

بررسی مصرف گیاهان دارویی در بارداری

بررسی مصرف گیاهان دارویی در بارداری

گیاهان دارویی و شوید خشک در بازار بخش عمده ای لاین های درمانی و طب سنتی را تشکیل می‌دهد که توسط بسیاری از محققین تایید شده اند و افراد زیادی برای درمان امراض خود از آن بهره می‌گیرند. گیاهان دارویی از هزاران سال پیش برای مصارف متعدد و ساخت داروهای مختلف استفاده می‌شده است و امروزه نیز از همین کاربرد به صورت های مختلف برخوردار است. دلیل دارویی خواندن این گیاهان به خاطر وجود خواصی است که مصرف آنها برای بدن به ارمغان می‌آورد.

نکته قابل توجه این است که مصرف این گیاهان دارویی محدودیت دارند و استفاده از آنها در برخی موارد و شرایط خاص کاملا ممنوع است. بارداری یکی از همین شرایط خاص است که منع استفاده و استعمال هر نوع دارو گیاهی را دارد. برخلاف داروهای شیمیایی که مقدار مشخصی را برای استفاده در هر نوبت در طول شبانه روز برای مادران مشخص می‌کنند، داروهای گیاهی به دلیل نداشتن محدودیت در تعیین دز ها و استفاده بی رویه می‌تواند باعث بروز مشکلات و صدمات جدی به مادر و جنین شود.

بنابراین، پزشکان مامایی معمولا بانوان باردار را از مصرف گیاهان دارویی در دوران بادرای منع می‌کنند اما مصرف انواع دمنوش ها و نوشیدنی های گیاهی با محدودیت و کنترل دز مشخص از جانب پزشک قابل قبول است.

برخی از دسته بندی های این گیاهان از بقیه آنها شناخته شده تر هستند و به همین دلیل در میان افراد دارای شهرت بیشتری هستند و بکار گرفته می‌شوند. برخی از مهم ترین این گیاهان دارویی عبارتند از:

  • آویشن
  • گل گاو زبان
  • بابونه
  • کاسنی
  • رزماری
  • نعناع و پونه
  • زنجبیل
  • جنسینگ
  • سدر

و هزاران گونه مختلف گیاهان دیگر. همانطور که می‌بینید نام این گیاهان دارویی برای همگی شما آشناست و در بسیاری از مراکز مختلف و یا پشت جلد محصولات دارویی نام آنها را بارها دیده اید. مصرف گیاهان دارویی برای درمان امراض مختلف بیشتر در کشورهای شرقی مانند چین، ژاپن، ایران، و … مرسوم است و این کشورها در طب سنتی از تجربه و پیشینه بیشتری برخوردار هستند. برخی از این محصولات با نام گیاهان دارویی صادراتی نیز شناخته شده و برای ارسال به کشورهای مصرف کننده معامله می‌شود.

بازار خرید گیاهان دارویی طبیعی

بازار خرید گیاهان دارویی طبیعی

بازار فروش گیاهان دارویی طبیعی معمولا به صورت خشک شده است و در بسته بندی های مشخصی انجام می‌گیرد. این مجموعه عرضه کننده انواع داروهای گیاهی طبیعی و بدون افزودنی با کیفیت های مطلوب است و تامین نیازها و درمان برخی امراض توسط این مواد گیاهی را هدف اصلی ارائه این محصولات قرار داده است. 

باتوجه به نوع دارو گیاهی مورد نظر خود و خواص موجود در آن می‌توانید با ارتباط با واحد فروش محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. 

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید