مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه گل اسطوخودوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع روش مصرف گل اسطوخودوستولید عمده گل اسطوخودوس

فروش ویژه گل اسطوخودوس به دلیل خواص بی نظیر زیاد درمانی آن بسیار مورد توجه می باشد. گل اسطوخودوس از لحاظ درمانی حائز اهمیت می باشد. این گیاه در مناطق آسیایی و آفریقایی به زیر کشت می رود. این گیاه از راسته نعناع سانان می باشد. فروش ویژه این گل در تمام مناطق ایران صورت می گیرد. به علت داشتن خواص های درمانی زیاد بسیار مورد توجه مردم قرار می گیرد و برای درمان های خانگی بسیار مفید است.

فروش ویژه گل اسطوخودوس

انواع روش مصرف گل اسطوخودوس

انواع روش مصرف گل اسطوخودوس انواع روش مصرف گل اسطوخودوس، را بازگو می کنیم. اسطوخودوس تازه برای سوختگی بسیار التیام بخش می‌ باشد پیشنهاد می‌ شود که روغن این گیاه را به مدت ۱۶ و ۱۷ دقیقه روی ناحیه ای که سوخته شده است قرار دهید.

همچنین روش دیگر مصرف این گل برای ضدعفونی کردن زخم نیز می‌ باشد به این صورت که بعد از شستن زخم، روغن این گیاه را در طول روز به زخم بمالید.‌ دمنوش اسطوخودوس به منظور تسکین درد نیز مفید می باشد به این صورت که گیاه اسطوخودوس را درون آب گذاشته و روی حرارت قرار دهید و بعد دقیقه آن را صاف کنید و سپس روی قسمتی که درد دارد قرار دهید.

با استفاده از روغن اسطوخودوس نیز می‌توانید فشار خون خود را کاهش دهید. اسطوخودوس مجاری تنفسی را باز می‌ کند، چند سی سی آب را روی گل اسطوخودوس بریزید و بگذارید به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد و بعد از از غذا این دمنوش را استفاده کنید. در ضمن می توان به چای اسطوخودوس نیز اشاره کرد.

تولید عمده گل اسطوخودوس

تولید عمده گل اسطوخودوس تولید عمده گل اسطوخودوس در سرتاسر کشور صورت می گیرد. تولید گل اسطوخودوس در ایران در اکثر مناطق صورت می گیرد و روانه بازار می شود این گیاه که بیشتر در مناطق آسیب آفریقای که می شود به صورت بوته ای می باشد که گل های آن به رنگ آبی و قرمز است.

پرورش گیاه به منظور های مختلف صورت می گیرد این گیاه به صورت خشک در بسته بندی های زیبا و مختلف و متنوع به فروش می‌رسد. تولید محصول کار آسانی نیست و نیاز به زحمت کشاورز دارد. این محصول را به صورت خشک و دمنوش و چای تولید می کنند.

گل اسطوخودوس در گستره ایران دارای تقاضا می باشد، تولید گل این گیاه در بازه زمانی متفاوتی صورت می گیرد. مناطق هایی که در زیر کشت این گیاه می روند ، در ارتفاع بالا است و نیاز به نور و هوای خوب دارد. وزیر از این مناطق می توان به اصفهان و تهران و اراک و فارس وکرج و دیگر مناطق اشاره کرد.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید