مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم گیاه دارویی لاوندر اسطوخودوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه دمنوش گیاه اسطوخودوسخرید بی واسطه گیاه دارویی لاوندر

گیاه دارویی لاوندر اسطوخودوس و شربت آویشن عسل خواص بیشماری دارد و در طب سنتی یکی از داروهای گیاهی آرامش بخش شناخته شده است. آرامش بخش بودن اسطوخودوس به خاطر بوی خوشی است که دارد به همین دلیل حتی از آن در صنعت عطر سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش گیاه لاوندر یا اسطوخودوس به صورت مستقیم از طریق همین سایت آغاز شده است.

 فروش مستقیم گیاه دارویی لاوندر اسطوخودوس

طرز تهیه دمنوش گیاه اسطوخودوس

طرز تهیه دمنوش گیاه اسطوخودوس  اسطوخودوس گیاهی بوته ای و شربت آویشن زنجبیل عسل است که گل های بنفشی دارد. امروزه این گیاه دارویی کاربردهای بسیاری پیدا کرده است و به شیوه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربرد زینتی که این گیاه دارد تا استفاده آن به صورت روغن و اسانس می توان نام برد.

یکی از روش های پراستفاده از اسطوخودوس تهیه دمنوش می باشد. بدین منظور از اسطوخودوس دارویی خشک استفاده می کنند اما اگر در فصل رویش این گیاه قرار داشتید می توانید استفاده از اسطوخودوس تازه را اولویت قرار دهید.

در این بخش سعی داریم شما را با طرز تهیه دمنوش گیاه اسطوخودوس آشنا کنیم.

برای تهیه دمنوش اسطوخودوس به مواد زیر نیاز است:

  •  اسطوخودوس تازه ( در صورت عدم دسترسی خشک)
  • آب جوش
  • گل گاو زبان یا به لیمو

تهیه این دمنوش بسیار راحت است به همین دلیل با کمی وقت می توانید خود را به نوشیدن یک لیوان دمنوش آرامش بخش و خوش طعم دعوت کنید. برای تهیه این دمنوش کافی است سه قاشق چای خوری از این گیاه را در سه فنجان آبجوش در لیوان دمنوش یا قوری بریزید و اجازه دهید به مدت ده دقیقه روی حرارت غیر مستقیم دم بکشد.

گل گاو زبان یا به لیمویی که جزو مواد نام برده شد برای طعم دهی بهتر این دمنوش است وگرنه می توانید آن را با کمی نبات شیرین کنید و به صورت خالص میل نمایید.

بهترین زمان برای خوردن این دمنوش شگفت انگیز شب ها می باشد، اینگونه خواب راحتی را تجربه خواهید کرد.

خرید بی واسطه گیاه دارویی لاوندر

خرید بی واسطه گیاه دارویی لاوندر زمان برداشت اسطوخودوس و نحوه نگهداری از آن می تواند بر میزان خواص و رایحه آن اثر می گذارد به همین دلیل مهم است که نحوه خریدتان به چه صورت باشد. اسطوخودوس گیاه ارزشمندی است که نیاز است برای خرید آن از عرضه کننده یا تولید کننده معتبری اقدام کنید.

خرید بی واسطه این گیاه دارویی علاوه بر دسترسی به تولیدکننده باعث می شود این محصول را با قیمت اصلی و بدون هیچ واسطه ای خریداری کنید. حضور واسطه ها بر افزایش قیمت نهایی محصولی که می خریم اثر می گذارند به همین دلیل خرید مستقیم و بی واسطه فرصت ویژه ای است که هر خریدار هوشمندی از آن استقبال می کند.

برای خرید مستقیم اسطوخودوس می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید