مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم گیاه دارویی لاوندر ارگانیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاثیر مصرف لاوندر در افزایش تمرکزمراکز عرضه گیاه لاوندر خشک

گیاه لاوندر و حنا سفید از گیاهان گلدار است که برای مصارف متعدد دارویی مصرف می‌شود. فروش مستقیم انواع گیاه دارویی لاوندر که به صورت ارگانیک پرورش و توزیع می‌شوند، توسط تولید کننده عمده این محصول انجام می‌شود. این ماده به دلیل داشتن خواص درمانی و دارویی مورد توجه افراد مختلفی قرار گرفته است و تاثیرات مختلفی بر بدن دارد که به ذکر مواردی از آنها اشاره خواهیم کرد.

فروش مستقیم گیاه دارویی لاوندر ارگانیک

تاثیر مصرف لاوندر در افزایش تمرکز

تاثیر مصرف لاوندر در افزایش تمرکز

لاوندر یا اسطوخودوس و حنا معمولی گیاهان گلدار خوشه ای به رنگ های آبی یا بنفش هستند که در ارتفاع های ۳۰ الی ۶۰ سانتی متری رشد می‌کنند. این ماده گیاهی سرشار از خاصیت های درمانی است و فواید مختلفی برای بدن دارد. این گیاه برای اسانس های روغنی و تولید عطر های مختلف نیز بکار می‌رود چرا که دارای رایحه مطبوعی است. علاوه بر تاثیراتی که بر جسم دارد، این ماده برای تسکین و آرامش روح نیز موثر است. طبیعت این ماده خوراکی گرم و خشک است و برای از بین بردن بلغم و سودای بدن کاربرد دارد. به همین دلیل است که از آن در طب سنتی به وفور مصرف می‌شود.

مصرف لاوندر معمولا به صورت جوشانده و دمنوش انجام می‌شود و این روش عصاره طبیعی گیاه را بهتر می‌گیرد. برخی از مهم ترین خواص درمانی این گیاه شامل موارد زیر است:

  1. تقویت کننده قلب و مغز
  2. پیشگیری از بیماری هایی مانند سردرد، سرگیجه و سرفه
  3. درمان بیماری های طحال و کبد
  4. خاصیت ضد عفونی کننده زیادی دارد
  5. پاکسازی پوست و زیبایی بیشتر آن
  6. کاهش تورم و التهاب دستگاه تنفسی

همچنین، با آرام کردن و تسکین سیستم عصبی بدن، استرس را کاهش داده و بر آرامش آن می‌افزاید. آرامش بدن در نهایت منجر به آرامش ذهن و افزایش تمرکز می‌شود. داشتن تمرکز بالا در ارتقا و پیشرفت در مسائل کاری و مهارت های زندگی نیز تاثیر بسزایی دارد.

این گیاه برای تهیه انواع ماسک های صورت نیز استفاده می‌شود و برای تسکین التهاب های پوستی تاثیر بسزایی دارد. گیاه لاوندر خشک در بسته بندی های متنوع و نایلونی در دسترس افراد قرار می‌گیرد و مشتریان می‌توانند با ترکیب آب جوش و گیاهان خشک شده لاوندر دمنوش آن را تهیه کنند.

مراکز عرضه گیاه لاوندر خشک

مراکز عرضه گیاه لاوندر خشک

فروش لاوندر ارگانیک خشک شده در بسته بندی های بهداشتی و زیبا توسط این مرکز معتبر انجام می‌شود. انواع بسته بندی های اسطوخودوس خشک شده مرغوب و باکیفیت به قیمت های متنوع به مشتریان عرضه می‌شود. علاوه بر این گیاه، انواع متنوع گیاهان یا خاصیت های درمانی و دارویی دیگر نیز به صورت عمده و تک قابل خریداری از طریق این مرکز هستند.

برای تهیه بهترین کیفیت گیاه لاوندر خشک شده به قیمت های مناسب و به صرفه با واحد فروش مجموعه در ارتباط باشید.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید