مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه خرید اسطوخودوس تازه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ساخت ماسک آرامبخش پوست با اسطوخودوسقیمت انواع اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس و شربت آویشن تیمکس یکی از گیاهان دارویی به شمار می رود که به صورت خودرو در برخی از مناطق کشور به وجود می‌آید این گیاه یک ساله بوده و ارتفاع کمتری دارد و گل آن به صورت سمبله می باشد. این گیاه در رنگ های بنفش و سفید است. به دلیل استفاده های مختلف جز این اسطوخودوس می شود فروش آن نیز قابل توجه است فروشگاه خرید اسطوخودوس تازه همیشه مشتریان خاص خود را دارد. چون این گیاه از مهمترین مواد گیاهی برای ترمیم بافت زخم شده می باشد.

فروشگاه خرید اسطوخودوس تازه

ساخت ماسک آرامبخش پوست با اسطوخودوس

ساخت ماسک آرامبخش پوست با اسطوخودوس اسطوخودوس و شربت آویشن دینه دارای مزیت های زیاد می باشد که در درمان بیماری های مختلفی از جمله های پوستی ،جوش، شپش سر، زخم معده، عفونت های زنانه و کنترل دیابت و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین نوع استفاده از آن به صورت ماسک می باشد. این گیاه بسیار آرامش بخش برای پوست بوده و برای از بین بردن لایه های چربی بر روی صورت که از نفس کشیدن پوست جلوگیری می کنند بسیار مناسب است.

این ماسک می تواند به صورت یک لایه بردار برای شفاف‌سازی صورت اهمیت خیلی بالایی دارد. افرادی که به پوست خود اهمیت زیادی می‌دهند می‌دانند که استفاده از این اسطوخودوس تازه می‌تواند به خوبی برای آنان تاثیرگذار باشد. برای ساخت این موضوع کار زیادی لازم است انجام دهید. تنها به چند قطره روغن اسطوخودوس نیاز دارید که با کمی روغن زیتون و مقداری ماست مخلوط گردد. این محلول را در شب قبل تولید کرده و درون یخچال نگهداری کنید و بعد از آن که صورت خود را شسته و خشک نمودید این محلول را بر روی پوست خود بمالید.

این ماسک حاضر و آماده بر روی پوست مالیده و به مدت ۲۰ الی ۲۵ دقیقه به همین حالت نگه دارید و بعد از شستن تغییرات حاصل شده را به خوبی خواهید دید.

قیمت انواع اسطوخودوس تازه

قیمت انواع اسطوخودوس تازه اسطوخودوس انواع مختلف دارد و در هر شرایطی با طیف رنگی مختلفی تولید می شود که بیشتر این رنگ بنفش می باشد. این محصول در مناطق مختلفی تولید می شود که بر حسب نوع آب و هوایی که دارد به ظاهر کمی با همدیگر متفاوت هستند به همین علت است که قیمت اسطوخودس تازه با هم متفاوت می باشد. نوع تازه آن گران تر از قیمت خشک شده است چون دارای خواص بیشتری نسبت به نوع خشک شده آن است.

برای اینکه با قیمت اسطوخودوس صادراتی آشنا شوید می توانید به بررسی قیمت آن توسط کارشناسان و مشاوران فروش در این سایت بپردازید. برای خرید کیلویی این کالا می توانید با استفاده از آن از طریق راه های گفته شده در این سایت اقدام کنید. با توجه به وزن و کیفیتی که این کالا دارد قیمت آن برای شما به عنوان می‌شود.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید