مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده اسطو خودوس عمده کاشان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید روغن اسطو خودوسقیمت عمده اسطو خودوس کاشان

اسطو خودوس یا گیاه لاوندر و گل گاوزبان در بازار محصولی است که دارای فواید بسیار زیادی برای بدن می باشد. از جمله خواص این گیاه می ‌توان به استفاده از آن برای زیبایی پوست اشاره نمود. فروشنده اسطو خودوس عمده کاشان با فروش مستقیم این محصول به مشتریان موجب شده است تا قیمت اسطو خودوس عرضه شده به مشتریان بسیار کاهش پیدا کند و این از نظر اقتصادی برای مشتریان بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود.

فروشنده اسطو خودوس عمده کاشان

مراحل تولید روغن اسطو خودوس

مراحل تولید روغن اسطو خودوس برای درست کردن روغن اسطو خودوس و گل گاوزبان قزوین ابتدا می بایست به میزان مورد نیاز گل لاوندر یا همان اسطو خودوس تهیه نمایید. پس از تهیه این گل شروع به جدا کردن گلبرگ های این گل کنید و آن ها را درون یک شیشه بریزید و روی آن را حدود یک سانتیمتر روغن پر کنید. سپس شیشه را ببندید و آن را در یک محل گرم بگذارید. دقت کنید که می بایست هر از چندگاهی شیشه را به خوبی تکان دهید تا مواد موجود درون شیشه به خوبی با یکدیگر ترکیب گردند.

پس از گذشت دو روز روغن شما آماده می باشد. البته روغن اسطو خودوس دارای عطر خاصی می باشد که به سادگی می توانید با بو کردن روغن به آن پی ببرید. چنانچه شما محل مناسبی برای قرار دادن شیشه در آن نیافتید می توانید شیشه را درون آب گرم هم قرار دهید. البته در این صورت نیز باید حتماً شیشه را هر از چندگاهی تکان دهید.

پس از این مرحله یک پارچه تمیز را زیر دست خود پهن کنید و درب شیشه را باز نمایید و شروع به خالی کردن تکه های باقی مانده لاوندر از درون شیشه کنید. گلبرگ های لاوندر را در میان انگشتان خود قرار دهید و تا جایی که می‌ توانید آن ها را فشار دهید تا روغن باقیمانده درون این گلبرگ ها بیرون بریزد.

پس از این مرحله روغن شما آماده است و می ‌توانید آن را درون یک شیشه تیره نگهداری کنید. محیطی که این روغن می بایست درون آن نگهداری شود می بایست محیط خنکی باشد تا این روغن خواص خود را از دست ندهد. میزان ماندگاری روغن به دست آمده حدود یکسال و حتی در برخی موارد بیش از یک سال می ‌باشد.

قیمت عمده اسطو خودوس کاشان

قیمت عمده اسطو خودوس کاشان امروزه تمامی محصولات موجود در بازار دچار نوسان قیمت شدید شده اند. به نحوی که قیمت ها نه تنها به صورت روزانه، بلکه به صورت ساعتی و حتی دقیقه ای تغییر پیدا می‌کنند و قیمت مشخصی برای هیچ ‌یک از محصولات موجود در بازار وجود ندارد.

در نتیجه چنانچه قصد اطلاع از قیمت عمده اسطو خودوس کاشان را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت های عرضه کننده این گیاه، از قیمت به روز و لحظه آن آگاهی پیدا کنید و چنانچه قصد خرید آن را دارید بهتر است این محصول را از سایت های معتبری که دارای نماد الکترونیکی یعنی اینماد هستند تهیه نمایید تا خیالتان از بابت کیفیت محصول و پاسخگویی فروشنده راحت باشد.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید