مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عمده فروشی گیاه اسطوخودوس خشک ۵۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چند نوع گیاه اسطوخودوس خشک داریم؟توزیع مستقیم گیاه اسطوخودوس خشک ۵۰ گرمی

اسطوخودوس و شربت گیاهی سوداک از قرن سیزدهم نزد مردم اروپا شناخته شده بود و در مرکز اروپا گسترش زیادی داشته و موارد استعمال آن نیز فراوان بوده است. در حال حاضر از گیاه اسطوخودوس خشک در اکثر نقاط جهان استفاده می شود .

عمده فروشی گیاه اسطوخودوس خشک 50 گرمی

چند نوع گیاه اسطوخودوس خشک داریم؟

چند نوع گیاه اسطوخودوس خشک داریم؟

تاکنون حدود ۴۸ گونه متعلق به اسطوخودوس یا “لاواند” و شربت گیاهی فروتونیک شناسایی شده استاسانس گلها در مقایسه برگها کیفیت مناسب تری دارند و مقدار آن به نوع گیاه و شرایط اقلیمی محل رویش گیاه بستگی داشته و بین ۵/۰ تا ۵/۱ درصد است

ساقه این گیاه ضخیم و قهوه ای رنگ است. قسمت تحتانی ساقه انشعاب های فراوانی دارد و گیاه بسیار متراکم و انبوه به نظر می رسد. شکل ظاهری آن در گیاهان چند ساله شبیه به نیمکره ای است که قطر آن به ۸۰ تا ۱۲۰ سانتی متر می رسد. ارتفاع ساقه متفاوت بوده و به سن گیاه و شرایط اقلیمی محل رویش آن بستگی دارد.

ارتفاع گیاهان چندساله به ۴۰ تا۶۰ سانتی متر می رسد. برگها به رنگ سبز تیره، نیزه ای شکل و به طور متقابل روی ساقه قرار می گیرند. طول برگها ۳ تا ۵ و عرض آن ۲/۰ تا ۵/۰ سانتی متر است.

برگها پوشیده از کرک و حفره های حاوی اسانس می باشد. گلها در انتهای ساقه های گل دهنده به صورت خوشه های مجتمع قرار می گیرند. ساقه های گل دهنده اسطوخودوس فرانسوی غیر منشعب است و ارتفاع آن بین ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر می باشد. گلها به رنگ آبی یا متمایل به بنفش هستند.

برخی از گیاهان ممکن است گلهای سفید رنگ یا بور (قهوه ای روشن) تولید کنند ولی اسانس این گیاهان کیفیت و کمیت نامطلوبی دارند. گونه های مختلف اسطوخودوس گیاهانی چند ساله و خشبی هستند.

توزیع مستقیم گیاه اسطوخودوس خشک ۵۰ گرمی

توزیع مستقیم گیاه اسطوخودوس خشک 50 گرمی در حال حاضر توزیع مستقیم اسطوخودوس در بازار خشکبار و ادویه‌جات کشور در دو نوع اسطوخودوس ایرانی و خارجی وجود دارد که اسطوخودوس خارجی توسط بازرگانی گیاهینه با کیفیت‌ بالا به صورت خشک در بسته‌بندی‌های متنوع به فروش می‌رسد. صادرات گیاه دارویی اسطوخودوس در بازار تحت تاثیر فاکتورهای مختلف تعیین می‌شود.

اسطوخودوس خارجی با توجه به مرغوبیت محصول و شناخته‌تر بودن، به صورت خشک برای مصارف مختلف دارویی و دمنوش یا جوشانده استفاده می‌شود و اسطوخودوس‌های ایرانی، معمولا از کیفیت پایین‌تری برخوردار بوده و به صورت خشک در عطاری‌ها عرضه نمی شوند و برای مصارفی چون اسانس‌گیری کاربرد دارند. به‌طور کلی عمده فروشی گیاه اسطوخودوس در بازار محصولات گیاهی، تحت تاثیر فاکتورهای قیمتی مختلفی تعیین میشود.

اسطوخودوس دارای برگ‌ها و کرک‌های معطر است. از کلیه قسمت‌های این گیاه مخصوصاً شاخه‌های برگ‌دار آن بوی قوی و مطبوع استشمام می‌گردد. ظاهر زیبایی که گیاه پس از گل دادن پیدا می‌نماید باعث می‌شود در بعضی نواحی و در پارک‌ها و مناطق گردشگری اقدام به پرورش آن به‌عنوان یک گیاه زینتی گردد. قسمت مورداستفاده این گیاه سرشاخه‌های برگ‌دار و گل‌دار آن است که علاوه بر مصارف درمانی، اسانس­گیری به عمل می‌آید. اسطوخودوس گیاهی چند ساله بوده و به‌صورت ۸ تا ۱۰ ساله کشت می‌شود و در برخی اوقات تا ۲۰ سال نیز دوام می‌آورد

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید