مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده گیاه دارویی اسطوخودوس خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید برگ اسطوخودوس برای سردردبازار پخش گیاه اسطوخودوس صادراتی

گیاه اسطوخودوس خشک  چه کاربرد هایی دارد؟ اسطوخودوس از گیاهان دارویی پرفروش و محبوب است که برای مصارف متعددی بکار می‌رود. این گیاه از خواص فوق العاده ای برخوردار است و برای درمان امراض مختلف کاربرد دارد. عرضه کنندگان معتبر گیاه اسطوخودوس خشک شده در بسیاری از نقاط کشور در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند. در ادامه به فواید این برگ های گیاهی اشاره خواهیم کرد.

عرضه کننده گیاه دارویی اسطوخودوس خشک

فواید برگ اسطوخودوس برای سردرد

فواید برگ اسطوخودوس برای سردرد

اسطوخودوس و شربت گل محمدی کاشان یکی از گیاهان نعنای است که دارای گل های بنفش و آبی تیره رنگ است که در حدود ۳۰ الی ۶۰ سانتی متر رشد می‌کند. علاوه برا شکل ظاهری جذاب و زیبا این گیاه، خواص درمانی بسیاری نیز در آن نهفته است. این گیاه از دسته های گیاهان معطر بوده و خواص درمانی بسیاری دارد. این گیاه به صورت خشک شده و یا عصاره گرفته شده از گل آن در بسته بندی های مختلف به مشتریان عرضه می‌شود. این ماده گیاهی به صورت خودرو در بسیاری از مناطق کشور می‌روید.

فواید مصرف گیاه اسطوخودوس موارد بسیاری را دربرمی‌گیرد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. آرامبخش و تسکین دهنده اعصاب
  2. داشتن خوابی راحت
  3. از بین بردن سردردهای میگرنی
  4. ضدعفونی کننده قوی بدن
  5. از بین بردن استرس
  6. خاصیت ضد افسردگی
  7. تسکین دهنده درد ناشی از نیش حشرات

گیاه دارویی اسطوخودوس دارای ساختار شیمیایی پیچیده ای است و مصرف آن به صورت دم کرده برای تسهیل سیستم اعصاب بدن موجب درمان سردرد های ناشی از اعصاب و درد های میگرنی می‌شود. همچنین، این گیاه سموم بدن را به خوبی دفع کرده و از بروز عفونت های ناشی از بیماری ها موثر است. طرز مصرف این گیاه می‌تواند به صورت دم کرده در دمنوش، تهیه معجون و اضافه کردن آن به صورت ادویه به غذا مصرف شود. همچنین، با تهیه ماسک های صورت مختلف می‌توانید از خواص متعدد این گیاه دارویی بهره مند شوید.

برای درمان سریع سردرد می‌توانید معجون این گیاه را تهیه کنید. یک فنجان عسل را در دوازده لیوان آب حل کرده و دو الی سه قطره عصاره اسطوخودوس به آن اضافه کنید. پوست لیمو را به مخلوط اضافه کرده و چند شاخه گل یاس به آن اضافه کنید. مخلوط تهیه شده را به صورت خمیر درآورده و به ناحیه پیشانی بمالید. همچنین می‌توانید معجون را به صورت محلول استنشاق کنید.

بازار پخش گیاه اسطوخودوس صادراتی

بازار پخش گیاه اسطوخودوس صادراتی

پخش انواع گیاه اسطوخودوس صادراتی بسته بندی شده توسط این مجموعه عرضه می‌شود. این بسته بندی های شامل حجم های مختلفی از اسطوخودوس خشک شده است که قابل له شدن هستند. همچنین، بسته بندی های پودری و عصاره محلولی این ماده نیز توسط این مجموعه عرضه می‌شود. 

برای اطلاع از قیمت خرید این محصولات و سفارش آن با واحد فروش مجموعه در ارتباط باشید. 

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید