مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده اسطوخودوس باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید و کشت اسطوخودوس باکیفیتعرضه اسطوخودوس عمده باکیفیت

عرضه اسطوخودوس عمده و شربت آویشن عسل باکیفیت تنها از طریق مراکز پخش معتبر انجام می شود، اسطوخودوس یکی از گیاهان معطر دارویی است که دارای خواص آرامبخشی می باشد، به علاوه دارای زیبایی منحصر به فردی به همراه بوی بی نظیری است و نقش بسیاری در درمان و پیگیری از اضطراب، استرس و حتی افسردگی دارا می باشد، با تمامی این خواص بازار فروش این محصول بسیار پرورونق می باشد.

عرضه عمده اسطوخودوس باکیفیت

نحوه تولید و کشت اسطوخودوس باکیفیت

نحوه تولید و کشت اسطوخودوس باکیفیت اسطوخودوس گیاهی مدیترانه ای و شربت آویشن زنجبیل عسل است و تولید و کشت آن نیازمند شرایط ویژه ای است که در ادامه به آن می پردازیم.

  • نور: از آنجایی که در زادگاهش دارای شرایط گرم و آفتابی است لازم است تا حداقل به مدت ۸ ساعت در روز آفتاب کامل داشته باشد.
  • خاک: نیازمند خاکی سبک، با بافت پفکی و دارای تخلخل بالا است که گردش هوا در آن به خوبی انجام گیرد، دارا بودن زهکشی مناسب برای دفع آب اضافی موجود در خاک بسیار مهم می باشد، پی اچ مناسب برای این گیاه در حدود ۶/۷ الی ۷/۳ می باشد.
  • گونه اسطوخودوس: از آنجایی که این گیاه دارای ۴۸ گونه می باشد برای کاشت آن باید بذر یا نهال گونه مورد نظرتان را تهیه نمایید، خرید نهال گیاه بیشتر توصیه می گردد زیرا بذر آن نیاز به فعال سازی دارد.
  • فرایند کاشت: گلدان گیاه را از قبل آبیاری کرده و سپس در خاک گودالی به اندازه گیاه حفر کرده کف آن سنگریزه، آهک و کمپوست به همراه کنجاله استخوان ریخته مخلوط کرده و پس از پوشاندن آن با خاک سبک گیاه را در آن بکارید.

عرضه اسطوخودوس عمده باکیفیت

عرضه اسطوخودوس عمده باکیفیت عرضه عمده اسطوخودوس خشک و تازه در مراکز مختلفی انجام می گیرد، هر نوعی از این ماده تر یا خشک دارای مصراف ویژه ای می باشند، عرضه اسطوخودوس عمده اثر زیادی روی قیمت آن دارد و در نتیجه شما از این طریق می توانید این محصول را با قیمت بسیار ارزان تر خریداری کنید و سود قابل توجهی از این خرید به چنگ آورید، مجموعه ما نیز این محصول را به صورت تازه و خشک با کیفیت بالا در بازار سطح کشور عرضه می کند.

از آنجایی که قیمت این محصول برای کسانی که میزان زیادی از آن خریداری می کنند بالا می رود ما این محصول را با قیمت ارزان تر به شما عزیزان ارائه می دهیم، کسانی که این محصول را تهیه می نمایند معمولا برای تولید لوازم آرایشی بهداشتی، دارویی و صنعتی از آن استفاده می کنند، این اقشار اسطوخودوس را مستقیما و به صورت عمده از ما تهیه می نمایند، به همین علت به دلیل حذف واسطه با قیمتی بسیار کمتر آن را تهیه می نمایند، حال شما متقاضیان گرامی نیز می توانید خرید این محصول را از طریق تماس تلفنی از همکاران ما انجام دهید.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید