مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع گیاه اسطوخودوس خارجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید اسطوخودوس در طب سنتیفروش مستقیم گیاه اسطوخودوس خارجی

عرضه انواع گیاه اسطوخودوس و زعفران کیلویی خارجی به وفور و در سطح وسیعی از کشور انجام می شود که کیفیت های بالایی که در آن ها وجود دارد بازار داغی را به خود اختصاص داده است، لذا مشتری نیز می تواند این محصول مورد نظر را به صورت تیراژ بالا تهیه نموده و با کاهش هزینه های اولیه خود بر سودش بکاهد و خریدی با اطمینان و رضایت بخشی داشته باشد.

عرضه انواع گیاه اسطوخودوس خارجی

فواید اسطوخودوس در طب سنتی

فواید اسطوخودوس در طب سنتی اسطوخودوس و زعفران کیلویی در تهران از نظر طب سنتی خواص و فواید زیادی در درمان بسیاری از بیماری ها داشته که در اینجا به مواردی از آنها اشاره خواهیم نمود:

  • آنتی اکسیدان زیادی داشته که روده را سم زدایی نموده و جذب چربی را کاهش می دهد بنابراین به لاغری کمک خواهد نمود که خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی نیز دارد.
  • سلامت دستگاه گوارش را عهده دار بوده و اسهال، یبوست، درد معده را بهبود بخشیده و از هضم راحتی برخوردار است که لینانول موجود در آن نیز با کنترل فشار خون به قلب و عروق سلامتی می بخشد لذا برای آترواسکلروزیس مفید است.
  • خاصیت آرامبخشی و بهبود دهنده خواب را داشته و اضطراب و استرس را کاهش می دهد لذا به درمان افسردگی و تنش های عصبی نیز کمک می کند.
  • گردش خون را بهبود بخشیده و با بهبود عملکرد مغز به درمان آلزایمر و زوال عقل کمک می کند که سیستم تنفس را پاکسازی نموده در نتیجه سینوزیت، آسم، سرفه، گلودرد، آنفولانزا، سرماخوردگی و خلط را بهبود می بخشد.
  • به دلیل خواص تسکین دهندگی که داشته سردرد، میگرن، سندروم پیش از قاعدگی و درد پریود را برطرف می کند و با سم زدایی کبد با کبد چرب مقابله می کند.

فروش مستقیم گیاه اسطوخودوس خارجی

فروش مستقیم گیاه اسطوخودوس خارجی فروش اسطوخودوس خارجی به صورت مستقیم انجام می شود که سبب شده خریدار بتواند محصول را بسیار باصرفه تهیه کنند چون در این بخش به دلیل حذف واسطه ها قیمت های بسیار ارزانتری ارائه می شود، علاوه بر آن به صورت عمده نیز در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

اسطوخودوس گیاهی دارویی است که به دلیل ترکیبات خاص و خواص ارزشمندی که داشته مورد توجه اطباع سنتی قرار گرفته است، لذا دارای گل های خوشه ای کوچک به رنگ های بنفش، قرمز و آبی است که برگ های آن به صورت سنبله و بنقش تیره است که کرک های معطری دارد.

اسطوخودوس میوه ای قهوه ای رنگ و بیضی شکل و چهار فندقه دارد که ۳ زائده نیز در سطح آن دیده می شود، از این گیاه دمنوش تهیه شده و جهت پیشگیری و درمان میل می شود که در زمان خرید آن نیز باید به تازگی محصول و کیفیت های آن توجه نمود.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید