مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات گل خشک اسطوخودوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

استفاده از اسطوخودوس برای تقویت سیستم ایمنی بدنصادرات گل خشک اسطوخودوس ارزان

یکی از صادرات های رایج و پرسودی که در کشورمان جریان داشته و درآمدهای ارزی کلانی را عاید صادرکنندگان نموده؛ صادرات گل خشک اسطوخودوس می باشد. این گل که در گروه گیاهان دارویی قرار دارد، حاوی اسانس روغنی بوده و جهت تولید محصولاتی از قبیل روغن اسطوخودوس و زیره عمده مورد توجه و استفاده واقع شده است. اکنون با توجه به مصارف انبوه این محصول در حوزه های صنعتی، بهداشتی و درمانی؛ بازار فروش آن گسترش یافته و لذا در مسیر فروش جهانی نیز قرار گرفته است.

صادرات گل خشک اسطوخودوس

استفاده از اسطوخودوس برای تقویت سیستم ایمنی بدن

استفاده از اسطوخودوس برای تقویت سیستم ایمنی بدن اسطوخودوس و شوید خشک در بازار را می توان یکی از معطرترین گیاهان دارویی معرفی کرد که با دیدن آن اولین مشخصه ای که از آن دیده یا حس خواهید کرد، عطر محسوس این گیاه می باشد؛ چه بسا که این محصول به دلیل این ویژگی در صنعت عطرسازی نیز مورد توجه قرار گرفته و با تکیه بر آن عطر و رایحه های دلپسندی را در قالب ادکلن و یا اسپری خوشبو کننده تولید کرده اند.

علاوه بر مصارف متعدد این محصول، اهمیت دیگری که متوجه آن بوده، این است که از اسطوخودوس به دلیل خواص بسیاری که دارد؛ در حوزه درمانی بهره برده و امروزه طب سنتی با تکیه بر آن توانسته بیماری های مختلفی را علاج نماید، گفتنی است اگرچه خواص دارویی اسطوخودوس، محدود به یکی دو مورد نبوده و فراتر از ده مورد می باشند؛ اما می خواهیم تا در این بخش به یکی از برجسته ترین خاصیت های این گیاه اشاره کنیم که آن تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد.

اگر سیستم ایمنی بدن تقویت گردد، بی شک راه بر بیماری های مختلف سد شده و دیگر نمی توانند فرد را مورد حمله قرار داده و او را درگیر بیماری نمایند؛ یعنی با اسطوخودوس می توان بدنی سالم تر و حال خوش تری را تجربه کرد، چرا که این محصول سلول های سیستم های ایمنی را افزایش داده و بدن را به یک سپر مقاوم در برابر نفود انواع عوامل بیماری زا تبدیل خواهد کرد.

صادرات گل خشک اسطوخودوس ارزان

صادرات گل خشک اسطوخودوس ارزان یکی از محصولات غیر نفتی کشورمان که در مرتبه خوبی از فروش قرار داشته و حتی پای آن به بازارهای خارجی نیز باز شده؛ گل خشک اسطوخودوس می باشد که از آن در حوزه های مختلف از جمله روغن گیری، عطرسازی، اسانس گیری و غیره کاربرد به عمل می آورند.

در ادامه و در بحث فروش این محصول باید بگوییم صادرات گل خشک اسطوخودوس به امور تجاری ثابت و رایج در ایران مبدل گشته که از طریق آن، صادرکنندگان اسطوخودوس توانسته اند درآمد و سود قابل توجهی را کسب نمایند که این مسئله به استمرار و ادامه صادرات این گل منجر شده است.

لازم است بگوییم یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در ترویج صادرات گل خشک اسطوخودوس تاثیرگذار بوده و آن را در نظر مشتریان خارجی، محبوب نموده، قیمت اسطوخودوس است که سطح مناسبی را در بر گرفته و لذا می توان از صادرات گل خشک اسطوخودوس ارزان به کشورهای دیگر خبر داد.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید