مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات عمده گیاه دارویی لاوندر خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

آیا لاوندر در درمان سرگیجه موثر است؟مرکز خرید گیاه دارویی لاوندر

صادرات گیاه لاوندر خشک و شربت آویشن تیمکس به صورت عمده، نشان دهنده شهرت این گیاه در نقاط مختلف دنیا می باشد؛ لاوندر یا اسطوخودوس از محبوب ترین گیاهان دارویی است که جایگاه ویژه ای در طب سنتی دارد؛ گیاه دارویی لاوندر را به صورت تازه، خشک یا عصاره مصرف می کنند؛ البته نوع خشک آن، رایج تر است؛ چرا که نگهداری آن به راحتی صورت گرفته و برای تهیه دمنوش، مناسب تر به نظر می رسد.

صادرات عمده گیاه دارویی لاوندر خشک

آیا لاوندر در درمان سرگیجه موثر است؟

آیا لاوندر در درمان سرگیجه موثر است؟ لاوندر و شربت آویشن دینه، نام گیاهی دارویی با برگ های سبز و گل های بنفش رنگ است؛ این گیاه، خواص فراوانی داشته و استفاده صحیح از آن کمک بزرگی به حفظ سلامت بدن می نماید.
برای پاسخ به سوال مطرح شده در این بخش، می توان فواید گیاه لاوندر یا اسطوخودوس را از جنبه های مختلفی بررسی نمود؛ چرا که سرگیجه به دلایل مختلفی ممکن است؛ اتفاق بیفتد.

مهم ترین خاصیت لاوندر، ویژگی آرامش بخشی آن است؛ به همین دلیل مصرف آن به کسانی که از بی خوابی و مشکلات عصبی رنج می برند؛ توصیه می شود؛ بنابراین برای درمان سرگیجه و سردرد ناشی از استرس یا بی خوابی، موثر عمل می کند.

علاوه بر آنچه بیان شد؛ لاوندر به خودی خود، یکی از داروهایی است که برای رفع سرگیجه در طب سنتی تجویز می شود؛ چرا که طبعی گرم و خشک داشته و رفع کننده سودا و بلغم (به خصوص سودای مغزی) محسوب می شود؛ از طرفی لاوندر، موجب تقویت بدن شده و از ضعف و بی حالی پیشگیری می کند.

مرکز خرید گیاه دارویی لاوندر

مرکز خرید گیاه دارویی لاوندر مرکز خرید گیاه دارویی لاوندر، این محصول را به صورت تازه یا خشک شده، ارائه می کند.
روش های مختلفی برای مصرف این گیاه و بهره مندی از فواید آن وجود دارد؛ به عنوان مثال می توان گل و برگ های خشک اسطوخودوس را به صورت دمنوش استفاده کرد. گاهی اوقات این محصول را با سایر گیاهان دارویی ترکیب کرده و سپس با آن دمنوش درست می کنند.

عطاری ها و مراکز عرضه گیاهان دارویی، مهم ترین خریداران عمده لاوندر خشک به شمار می روند؛ طبیعتاً عموم مردم، اسطوخودوس را از طریق این مراکز به مقدار کم تهیه و مصرف می کنند.

بدون شک مهم ترین علت رونق کار مراکز خرید لاوندر، فواید سرشار این گیاه دارویی است؛ در قسمت قبل تا حدودی به این قضیه اشاره شد؛ در ادامه مبحث گذشته، بخشی دیگر از خواص گیاه اسطوخودوس را بیان می کنیم:

  • بازکننده گرفتگی عروق
  • تنظیم ضربان قلب و حفظ سلامت آن
  • پاک سازی کبد، کمک به درمان بیماری های کبد و طحال
  • درمان سرماخوردگی و سرفه
  • رفع خوب رفتگی دست و پا
  • پیشگیری و درمان تهوع
  • تقویت معده
جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید