مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت گیاه اسطو خودوس فرانسوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی برای شناخت گیاه اسطو خودوس فرانسویفروش تضمینی گیاه اسطو خودوس فرانسوی

گیاه اسطو خودوس نوعی گیاه معطر و  گلاب ربیع دو لیتری بسیار زیبا می ‌باشد که از جمله گیاهان تزئینی و فانتزی محسوب شده که دارای انواع بسیار زیادی می‌ باشد که یک نمونه مرغوب آن نوع فرانسوی می‌ باشد، شرکت گیاه اسطو خودوس فرانسوی این گیاه را که در شرایط رشد عالی تکثیر شده و رشد کرده است را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب عرضه کرده و در اختیار علاقمندان به این نمونه گیاه قرار می دهد.

شرکت گیاه اسطو خودوس فرانسوی

نکاتی برای شناخت گیاه اسطو خودوس فرانسوی

نکاتی برای شناخت گیاه اسطو خودوس فرانسوی شاید بسیاری از شما تنها نام گیاه اسطو خودوس و گلاب ربیع نیم لیتری را شنیده باشید و با ظاهر این گیاه آشنا نبوده و تنها با نام آن آشنا باشید، به همین دلیل در این بخش از مقاله قصد داریم به ذکر مشخصات گیاه اسطو خودوس فرانسوی بپردازیم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

گیاه اسطو خودوس یکی از خوش رنگ ترین، زیباترین و معطر ترین نمونه گیاهان دارویی می ‌باشد که قابلیت کاشت و تکثیر در گلدان و یا باغچه را دارا بوده و از گل های بسیار زیبا و خوشبو و با رنگ بنفش تشکیل شده است که گل ‌های آن دارای ظاهری کرک مانند بوده که درون آنها عطر زیادی جمع و ساطع می ‌گردد.

این گیاه که به گیاه همیشه سبز نیز معروف است به دلیل عطر فراوانی که دارد در دفع حشرات بسیار مؤثر بوده و از طرفی به دلیل عطر فوق ‌العاده ‌ای که از خود منتشر می ‌کند برای مصارف مختلف از جمله تولید عطر، محصولات دارویی و همچنین آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

اسطو خودوس فرانسوی که از خانواده نعناعیان می ‌باشد دارای دارای شاخ و برگ ‌های نیزه ‌ای شکل بوده که به رنگ سبز یا قهوه ای می باشند و گل ‌های آن شبیه سنبله هایی می ‌باشد که به ‌صورت قائم در کنار یکدیگر جمع شده اند.

این گیاه دارای ریشه ‌ای بسیار قوی می‌ باشد به گونه ‌ای که می ‌تواند در شرایط آب و هوای خشک و خشکسالی های طولانی زنده بماند.

گیاه اسطو خودوس که به ‌عنوان نوع گیاه مینیاتوری و یا فانتزی نیز محسوب می ‌شود به دلیل زیبایی و رایحه خوشی که از خود ساطع می کند به‌ عنوان هدیه‌ ای مناسب برای عزیزان محسوب می ‌شود و از طول عمر بالایی برخوردار بوده و فرد می ‌تواند سالیان طولانی از این گیاه و زیبایی آن استفاده نماید.

ارتفاع گیاه اسطو خودوس فرانسوی حداقل ۹۰ سانتیمتر می‌ باشد که دارای برگ ‌های ریز و دندانه ‌دار بوده و دارای رایحه ‌ای خاص می ‌باشد.

فروش تضمینی گیاه اسطو خودوس فرانسوی

فروش تضمینی گیاه اسطو خودوس فرانسوی فروش تضمینی گیاه اسطو خودوس فرانسوی با شرایط فروش عالی و کاملاً تضمینی آغاز گردیده و متقاضیانی که قصد خرید این گیاه زیبا و خوش عطر و بو را دارند می‌ توانند از شرایط فروش تضمینی آن بهره ‌مند شوند.

این سایت به‌ عنوان یکی از نمایندگان فعال در زمینه انواع گیاهان زینتی می‌باشد که با ارائه گیاه اسطو خودوس فرانسوی با کیفیت عالی، آن را به‌ صورت ویژه و با شرایط فروش خاص در اختیار دوستداران و علاقمندان به این گیاه قرار می دهد.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید