مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش گیاه اسطو خودوس خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص اسطو خودوس برای سرماخوردگیتولیدی گیاه اسطو خودوس خشک

اسطوخودوس و گل گاوزبان در بازار یکی از گیاهان زیبا و خوش رنگی است که به سبب خواص دارویی و درمانی فراوانی که در ساختار خویش دارد شناخته شده است و از زمان های بسیار دور تاکنون برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته است. شما می توانید بهترین نوع گیاه اسطو خودوس خشک را از طریق مجموعه اینترنتی ما که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز و شرکت های پخش این گیاه در کشورمان ایران می باشد تهیه کرده و از تمامی مواهب موجود در آن برخوردار شوید.

شرکت پخش گیاه اسطو خودوس خشک

خواص اسطو خودوس برای سرماخوردگی

خواص اسطو خودوس برای سرماخوردگی اگر بخواهیم نام یکی از بهترین گیاهان دارویی موجود در جهان را ذکر کنیم، مسلماً به گیاه زیبا و خوش بوی اسطوخودوس و گل گاوزبان قزوین اشاره خواهیم کرد. این گیاه سالهای بسیار زیادی است که در طب سنتی مطرح شده و انسان ها از آن برای درمان و تسکین بسیاری از بیماری های جسمی خود استفاده می نمایند.
یکی از تاثیرات بسیار عالی این گیاه برای درمان سرماخوردگی می باشد.
اگر در طول دوران سرماخوردگی برگ های خشک این گیاه را بخور دهید، باعث باز شدن مجاری تنفسی شده و بسیاری از باکتری ها و ویروس هایی که باعث ایجاد سرماخوردگی شده اند را از بین می برد. همچنین عصاره موجود در این گیاه باعث باز شدن رگ های خونی شده، جریان خون را افزایش داده و قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد و همین امر باعث درمان هر چه سریع تر بیماری هایی نظیر سرماخوردگی می گردد.

همچنین یکی از بهترین دمنوش هایی که می توان از آن برای درمان سرماخوردگی استفاده نمود ترکیب گیاه اسطوخودوس، پونه، نعناع و آویشن می باشد. برای تهیه این دمنوش باید مقدار مساوی از این چند گیاه را به دو لیوان آب افزوده و بر روی حرارت مستقیم قرار دهید تا به جوش آید و سپس آن را پس از هر وعده غذایی مصرف نمایید.

تولیدی گیاه اسطو خودوس خشک

تولیدی گیاه اسطو خودوس خشک اسطوخودوس که در زبان انگلیسی به آن lavande نیز گفته می شود، یکی از گیاهان گلدار از خانواده نعناعیان است. گلهای زیبای این گیاه به رنگ آبی، بنفش و قرمز تیره می باشد و ارتفاع آن در حدود ۳۰ تا ۶۰ سانتی متر می رسد.
این گیاه دارای خواص آنتی باکتریایی بوده و سالهای بسیار زیادی است که از آن به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی یاد شده و برای درمان بسیاری از عفونت ها و التهابات مورد استفاده قرار می گیرد.
در کشورمان نیز مراکز مختلفی در زمینه تولید گیاه اسطو خودوس به فعالیت مشغول بوده و بهترین نوع این گیاه با ارزش را به صورت خشک شده در آورده، در بسته بندی محکم و مقاوم قرار داده و از طریق مراکز پخش اسطو خودوس خشک روانه بازار می نمایند.
از دمنوش، بخور و روغن گیاه اسطوخودوس برای درمان بیماری های سیستم گوارش، سرماخوردگی، آنفولانزا و حتی دردهای رماتیسمی استفاده شده و از تاثیرات شفابخش و شگفت انگیز آن برخوردار می شوند.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید