مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش گیاه اسطوخودوس خشک ۵۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین مشخصه گیاه اسطوخودوس خشکپخش گیاه اسطوخودوس خشک ۵۰ گرمی

اسطوخودوس و شربت گیاهی سرفه گیاهی است چند ساله به شکل بوته کوچک به بلندی نیم متر، بسیار پرشاخه، ساقه‌های آن ۴ گوشه، برگ‌های آن دراز، متقابل، پوشیده از کرک سفید پنبه‌ای است .

برگ‌های آن که در بهار ظاهر می‌شود به رنگ بنفش تیره به صورت سنبله. این گیاه دارای برگ‌ها و کرک‌های معطر استاسطوخودوس بوی بسیار مطبوعی دارد ولی طعم آن تلخ است و به علت بوی مطبوع آن در عطر سازی مصرف می‌شود.

سفارش گیاه اسطوخودوس خشک 50 گرمی

مهم ترین مشخصه گیاه اسطوخودوس خشک

مهم ترین مشخصه گیاه اسطوخودوس خشک به طور کل اسطوخودوس و شربت گیاهی مصفای خون گیاه منعطفی است و در بیشتر نقاط دنیا می‌روید، حتی به عنوان گیاه آپارتمانی هم می تواند رشد کند اما نیاز به حداقل ۸ ساعت آفتاب مستقیم دارد تا گرم و خشک شود.

اسطوخودوس به راحتی خشک و نگهداری می شوند و از آنها به عنوان کیسه های معطر یا تزیین گلهای خشک استفاده می شود. برای خشک کردن اسطوخودوس ، مهم است که گلها را در زمان مناسب ، زمانی که رنگ آنها در واضح ترین حالت و بوی آن قوی تر است ، برداشت کنید.

می توانید اسطوخودوس را در یک اتاق تاریک یا در معرض آفتاب خشک کنید ، بسته به نوع استفاده مورد نظر بسته بندی کرد.

از دیر باز ملل مختلف با خواص این گیاه دارویی آشنا بوده‌ و از آن برای رفع بسیاری ناراحتی‌ها از جمله مشکلات هاضمه، بی‌خوابی، اضطراب استفاده می‌کردند. قسمت مورد استفاده این گیاه،‌ گل‌ها و سر شاخه‌های گلدار آن است.

این گیاه خوشبو ترین گیاهان دارویی در جهان محسوب می‌شود که در مناطق مختلفی از ایران، هند، چین، انگلیس و کانادا به صورت خودرو رشد می‌کند.و گیاه اسطوخودوس خشک عمده را ب صورت عمده تجارت میکنند. این گیاه علاوه بر آنکه به عنوان یک گیاه دارویی پرخاصیت در طب سنتی کشورمان و طب سنتی کشورهای چین و هند مورد استفاده قرار می‌گیرد به عنوان یک خوراکی مفید در سبد غذایی بسیاری از خانواده های آسیایی و اروپایی وجود دارد.

پخش گیاه اسطوخودوس خشک ۵۰ گرمی

پخش گیاه اسطوخودوس خشک 50 گرمی در حال حاضر اسطوخودوس در بازار خشکبار و ادویه‌جات کشور در دو نوع اسطوخودوس ایرانی و خارجی وجود دارد که اسطوخودوس خارجی توسط بازرگانی گیاهینه با کیفیت‌ بالا به صورت خشک در بسته‌بندی‌های متنوع به فروش می‌رسد.

قیمت پخش گیاه اسطوخودوس در بازار تحت تاثیر فاکتورهای مختلف تعیین می‌شود اسطوخودوس خارجی با توجه به مرغوبیت محصول و شناخته‌تر بودن، به صورت خشک برای مصارف مختلف دارویی و دمنوش یا جوشانده استفاده می‌شود و اسطوخودوس‌های ایرانی، معمولا از کیفیت پایین‌تری برخوردار بوده و به صورت خشک در عطاری‌ها عرضه نمی شوند و برای مصارفی چون اسانس‌گیری کاربرد دارند.به‌طور کلی برای سفارش گیاه اسطوخودوس باید در نظر بگیرید که قیمت این گیاه در بازار محصولات گیاهی، تحت تاثیر فاکتورهای قیمتی مختلفی تعیین میکند.

لازم به ذکر است که اسطوخودوس‌های سالم، تازه و خالص در کیسه‌های مختلف برای فروش در عطاری‌ها و مراکز فروش دمنوش‌های گیاهی بسته‌بندی می‌ شوند و از قیمت بالاتری نسبت به اسطوخودوس‌هایی با گل‌های خرد یا اسطوخودوس ایرانی برخوردار هستند. همچنین از اسطوخودوس‌هایی با گل‌های خرد و ریز برای تهیه دمنوش‌های کیسه‌ای، عرق‌گیری و اسانس‌گیری استفاده می‌شوند؛ زیرا شکل ظاهری در چنین مصارفی از اهمیت خاصی برخوردار نبوده اما کیفیت محصول مانند اسطوخودوس‌های سالم خواهد بود

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید