مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش گل خشک اسطوخودوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه خشک کردن اسطوخودوس تازهتولیدکنندگان گل خشک اسطوخودوس

گل خشک اسطوخودوس و شربت گلاب زعفران خواص دارویی بی نظیری دارد. گیاهی که نامشان معرف عملکردش در درمان بیماری ها به شمار می رود. برای تقویت قلب و نفخ خودتان این گیاه را مصرف کنید تا بیماری شما درجا خوب شود. برای سفارش این گیاه می توانید راههای مختلفی را آزمایش کنید و از بین این راهها بهترین را برگزینید.

سفارش گل خشک اسطوخودوس

نحوه خشک کردن اسطوخودوس تازه

نحوه خشک کردن اسطوخودوس تازه

کافی است برای خشک کردن گیاهان آنها را در مسیر تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید آن هم به مدت طولانی، در این صورت گیاه و زیره باریج مورد نظر به خودی خود خشک می شود. اما اگر کار شما فروش خشک شده گیاه اسطوخودوس است دیگر نیاز است مجهز به سیستم مکانیزه برای خشک کردن گیاه اسطوخودوس باشید. اسطوخودوس درجه یک را اگر در مجاورت هوای مستقیم خشک کنید بسیار مرغوب حاصل می شود. مخصوصا اگر در مناطق سرد و خشک زندگی می کنید. تنها دمای هوای محیط تاثیر مستقیمی در برداشت و کیفیت محصول خواهد داشت.

جالب است بدانید که برای خشک کردن این گیاه تنها با یک فن هم می توانید عملیات خشک کردن اسطوخودوس را انجام دهید. شما اگر در یک محیطی که عاری از رطوبت باشد یک فن پر قدرت کار بیندازید می توانید با کمک آن فن عملیات خشک کردن را انجام دهید.

بهترین حالت ممکن برای افرادی که می خواهند کار خشک کردن اسطوخودوس خود را سریعتر پیش ببرند، استفاده از بخاری های معمولی گازی برای خشک کردن اسطوخودوس های تازه است، خیلی راحت گیاه اسطوخودوس را در ظرفی بزارید و شعله بخاری را کم کنید و مراحل خشک شدن گیاه را ببینید با جابجا کردن گیاه مراحل خشک شدن گیاه سریعتر صورت می گیرد.

اما محیط های سر بسته را برای خشک کردن انتخاب نکنید چون ممکن است بوی محیط تاثیر بدی در کیفیت اسطوخودوس های شما بگذارد. اگر دمای محیط بین ۲۰ تا ۳۲ درجه سانتیگراد باشد عملیات بهتر صورت می گیرد. می توانید از هودهای فن دار و اطاق های آفتاب گیر برای خشک کردن استفاده کنید. و یا مکان هایی که در باز مناسب دارند.

تولیدکنندگان گل خشک اسطوخودوس

تولیدکنندگان گل خشک اسطوخودوس

تولید کنندگان گیاهان دارویی در نظر داشته باشند که برای عرضه محصولات شان باید شرایط بازار را هم در نظر داشته باشند تنها مراحل زحمات آنها برای خشک کردن محصولات اهمیت ندارد بلکه قیمت اعلام شده از سوی تولید کنندگان تاثیر زیادی به استقبال مشتریان خواهد داشت. همچنین تولید کنندگان در نظر داشته باشند که برای نگه داری از محصولات شان لازم است از ظروف شیشه ای رنگی استفاده کنند تا ماندگاری محصول شان افزایش یابد و کیفیت آن به جای خود باقی بماند. تولید اسطوخودوس خشک اگر در شرایط مناسب صورت بگیرد شما قادر هستید تا مدت یک الی یک سال و نیم این محصول را نگه داشته و همچنان عرضه نمایید.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید