مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده لاوندر خوشبو

آنچه در این مقاله می خوانید...

لاوندر خوشبو چه ویژگی هایی دارد؟عوامل موثر بر کیفیت لاوندر خوشبو

لاوندر یا همان اسطوخودوس و قرص زنجبیل یکی از گیاهان بسیار با ارزش می باشد که علاوه بر داشتن خواص دارویی متعدد از عطر بسیار دلنشینی نیز برخوردار است و از گیاهان خوشبو کننده محیط است.

سفارش عمده لاوندر خوشبو از تولید کننده این محصول در بازار قابل انجام است و مشتریان می ‌توانند در تماس با تولید کننده لاوندر خوشبو عمده را با قیمت مناسب خریداری کنند تا در بسته بندی مناسب در اسرع وقت به دست آنها برسد.

سفارش عمده لاوندر خوشبو

لاوندر خوشبو چه ویژگی هایی دارد؟

لاوندر خوشبو چه ویژگی هایی دارد؟ لاوندر یا اسطوخودوس و عرق نعناع کوهی گیاهی بسیار خوش بوده که در آپارتمان و محیط خانه می توان آن را به راحتی پرورش داد.

این گیاه باعث ایجاد بسیار رایحه خوب در فضای خانه می شود و عطر و بوی آن باعث ایجاد آرامش و نشاط می گردد. این گیاه دارای گل های کوچک خوشه ای به رنگ قرمز و بنفش است و ارتفاع آن به بیش از ۶۰ سانتی متر نمی رسد.

از جمله ویژگی های لاوندر باکیفیت خوشبو می توان به برگ های دراز و باریک آن اشاره کرده همچنین از تمام قسمت های این گیاه از قبیل برگ، ساقه و گل های آن بوی مطبوع بسیار قوی را می توان استشمام کرد.

از ویژگی های دیگر این گیاه می توان به ظاهر زیبای آن اشاره کرد و به همین دلیل به عنوان گیاه زینتی در خانه و حتی فضاهای سبز شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشترین قسمت کاربردی این گیاه را سر شاخه های آن تشکیل می دهد که حاوی برگ و یا گل هستند همچنین از این قسمت ها می توان برای اسانس گیری نیز استفاده نمود. از ویژگی‌های دیگر لاندرو استفاده از آن به صورت دمنوش، لوسیون، قطره، روغن و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

بیشترین کاربرد این گیاه به صورت قطره یا روغن می باشد زیرا قسمت عمده ای از خواص این محصول در آن نهفته است.

عوامل موثر بر کیفیت لاوندر خوشبو

عوامل موثر بر کیفیت لاوندر خوشبو عوامل متعددی بر کیفیت لاوندر خوشبو تاثیر گذار هستند. میزان خلوص این گیاه مهم ترین عامل در کیفیت آن است به این معنی که هنگام تهیه این محصول باید دقت کنید که این محصول تنها باید دارای لاوندر باشد و گیاهان دیگر از جمله علف های هرز در آن وجود نداشته باشد.

بیشترین مواد دارویی و درمانی موجود در این گیاه در برگ های آن نهفته است بنابراین بالا بودن مقدار برگ در این محصول می تواند نشانه دهنده کیفیت بالای آن باشد.

عدم وجود علایم بیماری و آفات از دیگر عوامل تاثیر گذار بر کیفیت آن است و هر چه این گیاه سالم تر باشد طبیعتا ارزش دارویی بیشتری را می توان از آن انتظار داشت

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید