مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده انواع اسطوخودوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی خواص انواع اسطوخودوسقیمت فروش اسطوخودوس صادراتی

اسطوخودوس از گیاهان دارویی است که دارای خواص متعددی برای سلامتی است. این گیاه در گذشته تنها به صورت دمنوش مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ اما در حال حاضر انواع مختلف گیاه اسطوخودوس در شرکتهای تولید داروهای گیاهی برای تولید انواع داروهای پوست و مو و مسکن به کار برده می‌شود. سفارش اسطوخودوس عمده از طریق شرکت عرضه مستقیم انواع گیاه داروها امکان پذیر است.

سفارش عمده انواع اسطوخودوس

بررسی خواص انواع اسطوخودوس

بررسی خواص انواع اسطوخودوس

اسطوخودوس گیاهی است که دارای خواص مفید برای بدن انسان است. اسطوخودوس علاوه بر کاربرد در درمانهای گیاه محور، به طور گسترده ای در صنایع آرایشی، تولید عطر و صابون، انواع غذا و رایحه درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترکیبات فعال موجود در انواع گونه‌های اسطوخودوس دارای فعالیتهای گیاهی درمانی چند جانبه هستند و در درمان بیماریها و آسیبهای دستگاه گوارش، قلب و عروق، دستگاه تنفسی، و عفونت‌های ادراری، و همچنین در بیماریهای مزمن کودکان و افراد مسن موثر است.

بررسی‌های علمی طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های بیولوژیکی برای انواع گونه‌های اسطوخودوس را نشان می دهد. این گیاه اثر مهاری در رشد باکتریها دارد و دارای خواص ضد باکتری، ضد میکروبی و ضد قارچی است. فرآورده‌های حاصل از انواع گونه‌های اسطوخودوس دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند که از سلولها در برابر مواد مضر و تاثیر رادیکالهای آزاد محافظت می‌کنند.

اسطوخودوس فعالیت ضد اضطرابی را نشان می‌دهد. در یک کار آزمایی بالینی تصادفی انجام شده بر روی 122 بیمار در شرایط بحرانی، مشخص شد که رایحه درمانی با اسانس اسطوخودوس اضطراب و احساسات ناخوشایند مانند افسردگی را به شدت کاهش می‌دهد.

علاوه بر این روغن اسطوخودوس ماده ضد اسپاسم و ضد درد است. ماساژ با اسانس اسطوخودوس باعث کاهش درد در بیماران می‌گردد و در برخی موارد درد را به طور کامل از بین می‌برد. استنشاق اسانس اسطوخودوس باعث کاهش محتوای کلسترول و تصلب شرایین در آئورت می‌شود و به این ترتیب در افزایش سلامت و عملکرد قلب و عروق مفید است.

قیمت فروش اسطوخودوس صادراتی

قیمت فروش اسطوخودوس صادراتی

قیمت فروش اسطوخودوس صادراتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. علاوه بر کیفیت اسطوخودوس که اولین فاکتور مهم در قیمت گذاری این گیاه دارو به شمار می‌رود، میزان تولید و برداشت سالانه محصول، حجم عرضه و تقاضا در بازارهای داخلی و بین‌المللی و حجم خرید در تعیین قیمت نهایی این گیاه دارویی موثر هستند.

سفارش عمده اسطوخودوس نیز موجب کاهش قیمت این محصول می‌گردد. شرکتهای دارویی که خریدار عمده انواع گونه‌های اسطوخودوس هستند می‌توانند برای خرید بهترین و با کیفیت ترین محصول، با قیمت مناسب از طریق شرکت عرضه مستقیم اقدام نمایند.

مرکز فروش بدون واسطه اسطوخودوس، انواع این محصول را با سطح کیفیت بالا و مناسبترین قیمت ارائه می‌نماید و امکان خرید عمده و غیر حضوری مرغوبترین محصول را برای خریداران عمده فراهم نموده است.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید