مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش اسطوخودوس خشک به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

اسطوخودوس خشک چه مشخصاتی دارد؟پخش اسطوخودوس خشک به صورت عمده

اسطوخودوس و شربت گیاهی سوداک از جمله گیاهان دارویی است که خواص درمانی متنوعی دارد. برگ‌ها، گلبرگ‌های بنفش رنگ و سرشاخه های این گیاه از جمله بخش‌هایی از این گیاه است که برای درمان بیماری‌های مختلف از سوی درمانگران طب سنتی توصیه شده است .

سفارش اسطوخودوس خشک به صورت عمده

اسطوخودوس خشک چه مشخصاتی دارد؟

اسطوخودوس خشک چه مشخصاتی دارد؟ اسطوخودوس و شربت گیاهی فروتونیک به راحتی خشک و نگهداری می شوند و از آنها به عنوان کیسه های معطر یا تزیین گلهای خشک استفاده می شود. برای خشک کردن اسطوخودوس ، مهم است که گلها را در زمان مناسب ، زمانی که رنگ آنها در واضح ترین حالت و بوی آن قوی تر است ، برداشت کنید.

می توانید اسطوخودوس را در یک اتاق تاریک یا در معرض آفتاب خشک کنید ، بسته به نوع استفاده مورد نظربسته بندی شود. امروزه عصاره چای کیسه ای و روغن این گیاه به صورت صنعتی توسط کارخانه های تولید گیاهان دارویی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می گیر.

ددر حال حاضر اسطوخودوس در بازار خشکبار و ادویه‌جات کشور در دو نوع اسطوخودوس ایرانی و خارجی وجود دارد که اسطوخودوس خارجی توسط بازرگانی گیاهینه با کیفیت‌ بالا به صورت خشک در بسته‌بندی‌های متنوع به فروش می‌رسدقیمت اسطوخودوس در بازار تحت تاثیر فاکتورهای مختلف تعیین می‌شود

اسطوخودوس خارجی با توجه به مرغوبیت محصول و شناخته‌تر بودن، به صورت خشک برای مصارف مختلف دارویی و دمنوش یا جوشانده استفاده می‌شود و اسطوخودوس‌های ایرانی، معمولا از کیفیت پایین‌تری برخوردار بوده و به صورت خشک در عطاری‌ها عرضه نمی شوند و برای مصارفی چون اسانس‌گیری کاربرد دارندبه‌طور کلی قیمت سفارش اسطوخودوس خشک در بازار محصولات گیاهی، تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی تعیین میشود.

ترکیبات شیمیایی اسانس اسطوخودوس ، مرکب از نوعی ستن (با بوی کامفر و نعناع)، سینئول، الکل و لینالول است. مطابق تحقیقی که در سال ۲۰۱۴ انجام شد، اسانس اسطوخودوس دارای اثر مهار کننده بر روی باکتری های بیماری زای می باشد. استفاده موضعی و خوراکی از گیاه اسطوخودوس علاوه بر آنکه موجب تقویت و توان سیستم عصبی می شود می تواند موجب تنظیم ضربان قلب و کنترل تپش قلب شودمصرف خوراکی و موضعی این گیاه علاوه بر آنکه موجب تقویت عملکرد دستگاه عصبی بدن می‌شود می‌تواند بسیاری از اختلال‌ها و بیماری‌های جسمی مانند اسپاسم‌های عضلانی، ضعف عمومی و بی‌خوابی را درمان کند.

اسطوخودوس گیاهی است بی ضرر که همه می توانند از آن استفاده کنند فقط برای اشخاص صفراوی مجاز خوب نیست و باعث آشفتگی می شود اینگونه افراد باید آن را با سکنجبین میل کنند. این گیاه خوشبو ترین گیاهان دارویی در جهان محسوب می‌شود که در مناطق مختلفی از ایران، هند، چین، انگلیس و کانادا به صورت خودرو رشد می‌کند.و اسطوخودوس خشک عمده را ب صورت عمده تجارت میکنند

پخش اسطوخودوس خشک به صورت عمده

پخش اسطوخودوس خشک به صورت عمده در حال حاضر اسطوخودوس در بازار خشکبار و ادویه‌جات کشور در دو نوع اسطوخودوس ایرانی و خارجی وجود دارد که اسطوخودوس خارجی توسط بازرگانی گیاهینه با کیفیت‌ بالا به صورت خشک در بسته‌بندی‌های متنوع به فروش می‌رسد.

قیمت پخش اسطوخودوس خشک در بازار تحت تاثیر فاکتورهای مختلف تعیین می‌شود اسطوخودوس خارجی با توجه به مرغوبیت محصول و شناخته‌تر بودن، به صورت خشک برای مصارف مختلف دارویی و دمنوش یا جوشانده استفاده می‌شود و اسطوخودوس‌های ایرانی، معمولا از کیفیت پایین‌تری برخوردار بوده و به صورت خشک در عطاری‌ها عرضه نمی شوند و برای مصارفی چون اسانس‌گیری کاربرد دارند.

به‌طور کلی قیمت کیلویی اسطوخودوس خشک در بازار محصولات گیاهی، تحت تاثیر فاکتورهای زیر مختلفی تعیین میشود.لازم به ذکر است که اسطوخودوس‌های خشک سالم، تازه و خالص در کیسه‌های مختلف برای فروش در عطاری‌ها و مراکز فروش دمنوش‌های گیاهی بسته‌بندی می‌ شوند و از قیمت بالاتری نسبت به اسطوخودوس‌هایی با گل‌های خرد یا اسطوخودوس ایرانی برخوردار هستند. همچنین از اسطوخودوس‌هایی با گل‌های خرد و ریز برای تهیه دمنوش‌های کیسه‌ای، عرق‌گیری و اسانس‌گیری استفاده می‌شوند؛ زیرا شکل ظاهری در چنین مصارفی از اهمیت خاصی برخوردار نبوده اما کیفیت محصول مانند اسطوخودوس‌های سالم خواهد بود.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید