مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش اسطوخودوس اعلا ۵۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اسطوخودوس اعلا چه خصوصیاتی دارد؟پخش اسطوخودوس اعلا ۵۰ گرمی

اسطوخودوس اعلا یک گل کوچک با شاخه هایی به رنگ آبی، قرمز پررنگ و یا بنفش است که ارتفاع به نسبت کمی در حدود سی تا پنجاه سانتی متر دارد و از خانواده گیاه نعناع به حساب می‌آید. این گیاه رایحه آروماتروپی خواص درمانی بی‌نظیری دارد که باعث شده از گذشته‌های دور مورد توجه قرار بگیرد و سالانه حجم زیادی از این محصولات مخصوصاً در طب سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازار سفارش اسطوخودوس اعلا و زیره اصل رونق بالایی دارد.

سفارش اسطوخودوس اعلا 50 گرمی

اسطوخودوس اعلا چه خصوصیاتی دارد؟

اسطوخودوس اعلا چه خصوصیاتی دارد؟ همانطور که ذکر شد اسطوخودوس و زیره اعلا گونه‌ای از خانواده نعناع است که دارای رایحه درمانی می‌باشد که موجب کاهش اضطراب و نگرانی شده و در ایجاد احساس آرامش بسیار مفید است و تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۴ بر روی این گیاه درمانی صورت گرفته نشان می‌دهد که این ماده برای کاهش میزان افسردگی در اشخاص بسیار موثر بوده و می‌تواند یک جایگزین طبیعی و کم ضرر برای دارو‌های شیمایی باشد.

علاوه بر این، اسطوخودوس فواید درمانی دیگری هم دارد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در طب سنتی برای کاهش میزان دردهای قاعدگی استفاده از این ماده توصیه شده است. همچنین استشمام بوی این گیاه می‌تواند درد عمل زایمان را تا میزان قابل توجهی کم کند.
  • این ماده حاوی ویتامین سی و بی بوده و برای شادابی و جوانی پوست و مو بسیار مفید است. در گذشته برای حل مشکل ریزش سکه‌ای مو و ریش از روغن اسطوخودوس استفاده می‌شده است. لازم به ذکر است که روغن اسطوخودوس از قسمت سبز این گیاه به دست می‌آید.
  • همچنین این ماده برای درمان بیماری‌های دوستی مثل آفتاب سوختگی، اگزما، آکنه و جوش‌های چرکی صورت بسیار مفید است.
  • بی‌خوابی یکی از مشکلاتی است که اشخاص زیادی از آن رنج می‌برند. دمنوش اسطوخودوس برای کاهش فشارهای عصبی و درمان بی‌خوابی توصیه می‌شود.
  • اسطوخودوس یک ماده آنتی باکتریالی است و همین موضوع سبب شده که روغن اسطوخودوس برای کاهش عفونت دهان و لثه و بهبود زخم‌های دهانی توصیه شود.
  • بی‌اشتهایی یکی از مشکلاتی است که اشخاص زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. استفاده از اسطوخودوس می‌تواند یک راه حل طبیعی مطمئن برای این مشکل باشد.

پخش اسطوخودوس اعلا ۵۰ گرمی

پخش اسطوخودوس اعلا 50 گرمی روش‌های متنوعی برای پخش اسطوخودوس اعلا بسته بندی شده وجود دارد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به پخش اینترنتی، تلفنی و فیزیکی این محصولات اشاره کرد.

این سایت یکی از مراکز اینترنتی عرضه کننده انواع مختلف گیاهان دارویی از جمله اسطوخودوس است و از همین طریق می‌توانید این محصولات را سفارش دهید.

ما در تلاشیم تا با عرضه این گیاه درمانی با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب خاطره‌ای خوش از خود برای شما به جا بگذاریم تا اعتماد شما را جلب کنیم.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید