مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گیاه دارویی اسطوخودوس خشک شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

جلوگیری از ریزش مو با دمنوش اسطوخودوسفروش گیاه اسطوخودوس خشک بسته بندی

اسطوخودوس و شربت گیاهی طاها یک گیاه خودرو و وحشی است که بوی بسیار دلچسبی دارد و یکی از خوشبو ترین گیاه دارویی به حساب می آید و همواره در صنعت دارویی و بهداشتی از آن استفاده میکنند و به علاوه از این گیاه به عنوان گیاه اسطوخودوس خشک شده برای تهیه دمنوش ها و مصارف خانگی و موضعی نیز استفاده میشود و در طب سنتی به مصرف روزانه آن توصیه شده است.

خرید گیاه دارویی اسطوخودوس خشک شده

جلوگیری از ریزش مو با دمنوش اسطوخودوس

جلوگیری از ریزش مو با دمنوش اسطوخودوس از گیاه اسطوخودوس و شربت گیاهی سیموسپان به عنوان گیاه دارویی صحبت میشود و در تهیه دمنوش و چای و همین طور روغن و عصاره آن در صنعت بهداشتی و آرایشی برای تهیه کرم ها و لوسیون ها مورد استفاده قرار میگیرد و شما در هر وسایل بهداشتی و آرایشی موجود در بازار از وجود گیاه اسطوخودوس آگاه هستید.

علاوه بر آن در طب سنتی در مصرف پیوسته این گیاه به شدت توصیه میشود و همواره از افراد می خواهند که روزانه از خشک شده این گیاه به عنوان دمنوش استفاده نمایند و جایگزین خوبی به جای چای است و علاوه بر اینکه از خاصیت آن بهره میبرند باعث تنوع در نوشیدنی روزانه تان نیز میشود.

یکی از خاصیت های مهم اسطوخودوس، که مردم با این خاصیت آن را میشناسند، داروی آرامش بخش و خواب آور طبیعی است که فقط با خوردن یک فنجان از دمنوش آن  قبل از خواب باعث خوابی راحت و آرام میشود.

اسطوخودوس دارویی خشک و بی ضرری است که برای انواع بیماری ها و پیشگیری آن توصیه می شود و یک داروی ضد استرس و اضطراب است و به دلیل بوی خوشی که دارد باعث از بین رفتن فکر و تنش های فکری میشود و در این زمانه ای که استرس و فشار در اشخاص زیاد است بهتر است در سبد غذایی آن ها این گیاه وجود داشته باشد و از دمنوش آن بهره ببرند و به جای اینکه از دارو های شیمیایی برای کم کردن استرس و اضطراب استفاده نمایند بهتر است از این دمنوش اسطوخودوس گیاه معجزه گر استفاده کنند.

علاوه بر آن اسطوخودوس برای مشکلات گوارشی و حل آن هم توصیه میشود و افرادی که مشکل سوء هاضمه و یا دچار ورم معده هستند هم میتوانند از دمنوش و هم از روغن آن به عنوان مصارف موضعی استفاده کنند.

در بسیاری از شامپو های گیاهی و صنعتی وجود گیاه اسطوخودوس مشهود است و این به دلیل آن است که این به درمان ریزش مو بسیار کمک میکند و یکی از ویژگی های این گیاه به حساب می آید.

فروش گیاه اسطوخودوس خشک بسته بندی

فروش گیاه اسطوخودوس خشک بسته بندی این گیاه در کشور های ایران و هند و انگلیس و چین و آمریکا به صورت خودرو روییده میشود و به کشور های دیگری که از این گیاه محروم هستند صادر میشود، ایران یکی از صادر کنندگان این محصول میباشد که به فروش گیاه اسطوخودوس در بسته بندی های مختلف و فله ای که از نظر مرغوبیت و ارگانیک بودنش شکی در آن نیست، میپردازد.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید