مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گیاه اسطوخودوس فرانسوی اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین گیاه اسطوخودوس فرانسویفروش گیاه اسطوخودوس فرانسوی اعلا

گیاه اسطوخودوس فرانسوی و شربت گیاهی فران، گیاهی است مدیترانه ای، منشا آن جنوب اروپا گزارش شده است و در جنوب و مرکز ایتالیا، یونان، جنوب فرانسه و اسپانیا در خاکهای سبک شنی و در ارتفاعات ۱۷۰۰ متری از سطح دریا به طور خودرو می روید. اسطوخودوس فرانسوی حقیقی (غیر دورگ) بوده و بذر تولید می کند .

خرید گیاه اسطوخودوس فرانسوی اعلا

معرفی بهترین گیاه اسطوخودوس فرانسوی

معرفی بهترین گیاه اسطوخودوس فرانسوی تاکنون حدود ۴۸ گونه متعلق به اسطوخودوس یا “لاواند” و شربت گیاهی لاریس شناسایی شده استاسانس گلها در مقایسه برگها کیفیت مناسب تری دارند و مقدار آن به نوع گیاه و شرایط اقلیمی محل رویش گیاه بستگی داشته و بین ۵/۰ تا ۵/۱ درصد است. بذرهای اسطوخودوس فرانسوی ۳ الی ۴ سال از قوه رویشی مناسبی برخوردارند. رشد اولیه این گیاه بسیار کند می باشد. گیاهان معمولا از سال اول به گل می روند.

رویش گیاه اسطوخودوس فرانسوی در سالهای بعد در فصل بهار (اوایل فروردین) آغاز می شود و گلها اواخر بهار (اواخر خرداد) ظاهر می شوند و گلدهی تا اواسط تابستان (مرداد) ادامه می یابند. هوای سرد و بارندگی (۱۰ تا ۱۵ روز قبل از گلدهی) گلدهی را به تاخیر می اندازد. هوای گرم و خشک سبب تسریع در گلدهی اسطوخودوس فرانسوی می شود.پیکر رویشی این گیاه بوی مطبوعی دارد که ناشی از وجود اسانس است. اسطوخودوس ۱۵ تا ۲۰ سال در یک منطقه باقی می ماند. از این رو در زمین هایی که به کشت این گیاه اقدام می کنند باید کاملا آماده نمود. اسطوخودوس را باید با آن دسته از گیاهانی به تناوب کشت کرد که سبب گسترش علف های هرز نشوند. ذرت، گیاه مناسبی برای تناوب کشت با اسطوخودوس می باشد.

اسطوخودوس در زمین های تهی از مواد و عناصر غذایی می روید، ولی در سطوح وسیع کشت باید از زمین های غنی و حاصلخیز استفاده شود. .اسطوخودوس از گیاهان مناطق خشک و نیمه خشک است. در طول رویش گیاه به تابش نور فراوان و هوای گرم و رطوبت کم نیاز دارد. در این شرایط عملکرد گل، اسانس و همچنین کیفیت اسانس افزایش می یابد. در این مورد تحقیقات نشان می دهد که مقدار و کیفیت اسانس با نور رابطه مستقیمی دارد

فروش گیاه اسطوخودوس فرانسوی اعلا

فروش گیاه اسطوخودوس فرانسوی اعلا به‌طور کلی قیمت فروش اسطوخودوس فرانسوی اعلا در بازار محصولات گیاهی، تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی تعیین میشود.

میزان کشت و برداشت اسطوخودوس در کشور هندوستان

میزان واردات اسطوخودوس از مرز زمینی ایران و پاکستان

فاکتورهای کیفی محصول از قبیل تازه بودن اسطوخودوس، رنگ بنفش‌تر، عطر و بو بیشتر، تمیز و خالص بودن محصول، سالم بودن گل‌های اسطوخودوس

و … نوسانات بازار ارز و هزینه حمل و نقل

همچنین برای خرید اسطوخودوس فرانسوی باید توجه داشت که اسطوخودوس‌های سالم، تازه و خالص در کیسه‌های مختلف برای فروش در عطاری‌ها و مراکز فروش دمنوش‌های گیاهی بسته‌بندی می‌ شوند و از قیمت بالاتری نسبت به اسطوخودوس‌هایی با گل‌های خرد یا اسطوخودوس ایرانی برخوردار هستند.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید