مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اسطوخودوس اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص اسطوخودوس در طب سنتی چیست؟تولید کننده عمده اسطوخودوس اعلا

اسطوخودوس اعلا و شربت آویشن تیمکس برگ و گل های این گیاه دارویی بوده که به دلیل عطر و زیبایی به عنوان گیاهی تزئینی نیز مورد استفاده می باشد. خواص آرام بخشی گیاه اسطوخودوس همواره مورد توجه علاقمندان گیاهان دارویی بوده است. جهت خوابی آرام و حفظ آرامش می توانید از دمنوش اسطوخودوس استفاده کرده و از خواص بی نظیر آن بهره مند گردید.

خرید اسطوخودوس اعلا

خواص اسطوخودوس در طب سنتی چیست؟

خواص اسطوخودوس در طب سنتی چیست؟ گیاه اسطوخودوس و شربت آویشن دینه گیاهی بوته ای و چند ساله می باشد که متعلق به خانواده نعناییان بوده و از بوی تند گونه های این خانواده برخوردار است. شاید این گیاه را با نام لاوندر بیشتر بشناسید. این گیاه در بسیاری از کشورها مانند مناطق مدیترانه ای و جنوب فرانسه و حتی در ایران به صورت خودرو می روید. اما بخش عمده آن در کشور ما کشت می گردد. از آنجا که این گیاه دارای گل های سنبله مانند بنفش بوده که زیبایی خاصی دارند از آن به عنوان گیاهی تزئینی در پارک ها نیز استفاده می گردد.

این گیاه از بوی مطبوعی برخوردار است و از عصاره آن در عطر سازی استفاده می شود. اسانس حاصل از گل ها و سرشاخه های این گیاه را با تقطیر می توان به دست آورد که رنگی زرد رنگ دارد و در صنایع عطر سازی و محصولات آرایشی کاربرد دارد.

بسیاری از مردم آسیایی و اروپایی از برگ های این گیاه در غذا نیز استفاده می نمایند. برگ های اسطوخودوس تازه رنگی نقره ای رنگ دارد که به دلیل کرک های موجود روی برگ های سبز آن می باشد.

این گیاه دارای طبع گرم و خشک بوده و خواص دارویی بی شماری دارد بنابراین تولید اسطوخودس اعلا به دلیل استفاده از خواص دارویی یا روغن و یا اسانس آن امروزه مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

برخی از خواص دارویی این گیاه به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از دم کرده برگ ها، برای رفع فراموشی و تقویت حافظه مفید می باشد.
  • آرام بخش بوده و جهت ضعف اعصاب و رفع غم و اندوه مفید است.
  • برای درمان سرگیجه و سردرد به ویژه سردردهای یک طرفه موثر می باشد.
  • در درمان آسم نقش داشته و بیماری های سینه و سرفه را بر طرف می کند.
  • به عنوان مسهل و تمیز کننده سودا و صفرا به کار می رود.

تولید کننده عمده اسطوخودوس اعلا

تولید کننده عمده اسطوخودوس اعلا از آنجا که گیاه اسطوخودوس از جنبه های مختلف مورد استفاده بوده و کاربرد وسیعی دارد این مجموعه به طور تخصصی به ارائه انواع این محصول از جمله برگ و گل های تازه، قسمت های خشک شده گیاه، گلدان های اسطوخودوس می پردازد.

از قسمت های تازه این گیاه می توان جهت تهیه روغن و اسانس استفاده نمود و انواع خشک شده آن مناسب استفاده به صورت دمنوش گیاهی می باشند.

اسطوخودوس اعلا و باکیفیت معمولا از انواع ارگانیک بوده که بدون استفاده از مواد و کودهای شیمیایی تهیه می گردند. همچنین باید فاقد آفت های گیاهی باشند. ما با تولید انواع مرغوب و ارگانیک این گیاه این محصول را در اختیار علاقمندان به آن قرار می دهیم.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید