مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده گیاه اسطوخودوس فرانسوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص درمانی دم کرده گیاه اسطوخودوسخرید مستقیم گیاه اسطوخودوس فرانسوی

گیاه اسطوخودوس و گلاب ربیع یکی از خوشبو ترین گیاهان دارویی در جهان محسوب می‌شود. تولید کننده گیاه اسطوخودوس فرانسوی این محصول را با کیفیتی تضمین شده در اختیار مشتریان قرار می دهد.
اگر می خواهید این محصول را به صورت کاملا مستقیم و بی واسطه از این مرکز خریداری نمایید، می توانید از طریق وب سایت اینترنتی مراجعه کنید و پس از کسب اطلاعات لازم راجع به محصول، آن را به  اطمینان خاطر خریداری نمایید.تولید کننده گیاه اسطوخودوس فرانسوی

خواص درمانی دم کرده گیاه اسطوخودوس

خواص درمانی دم کرده گیاه اسطوخودوس گیاه اسطوخودوس و گلاب ربیع یک لیتری از جمله گیاهان دارویی مفید در سبد غذایی خانواده های آسیایی و اروپایی است. امروزه این گیاه به صورت چای کیسه ای و روغن توسط کارخانه ها تولید می شود مصرف خوراکی و موضعی این گیاه باعث تقویت دستگاه عصبی بدن می شود.
دم کرده گیاه اسطوخودوس با عطر بی نظیری که دارد باعث آرامش انسان می شود و این خاصیت به رفع اضطراب، بی ‌خوابی، استرس و افسردگی کمک می‌کند. همچنین روغن های فرار و آرامبخش اسطوخودوس در هنگام دم کردن آزاد می شود.
یکی دیگر از کاربردهای سنتی دم کرده یا دمنوش اسطوخودوس درمان مشکلات گوارشی همچون معده می‌باشد که باعث آرامش عضلات روده می گردد و همچنین هضم غذا را آسان می کند.
نوشیدن دم‌کرده اسطوخودوس قبل از خواب به افرادی که دچار اختلال خواب هستند و شب ها نمی توانند خواب آرامی داشته باشند توصیه می گردد فقط کافی است یک ساعت قبل از خواب یک فنجان چای  اسطوخودوس میل کنید و سپس تاثیر آرام بخش آن را در بدن احساس می کنید.
ترکیب دم کرده اسطوخودوس با عسل باعث درمان سردرد و سرگیجه می شود همچنین از تشنج جلوگیری می کند
نوشیدن دم کرده اسطوخودوس می‌تواند به پاکسازی کبد چرب کمک کند که امروزه بسیاری از مردم به اختلالات کبدی مبتلا هستند و معمولاً به صورت جوش و آکنه در بدن ظاهر می شود که با مصرف اسطوخودوس پوست زیبا نیز خواهید داشت.
برای تهیه دمنوش اسطوخودوس می توانید گیاه اسطوخودوس خشک را به اندازه دو قاشق چای خوری با یک لیوان آب جوش حل کنید و روی کتری به مدت ۱۰ دقیقه بگذارید دم بکشد پس از آن می توانید با یک قاشق عسل مخلوط کرده و میل کنید.
پس از مصرف این گیاه به آرامش اعصاب و بدن پی می برید همچنین می توانید گیاه را زیر بالشت خود قرار دهید و با استشمام بوی آن به خوابی آرام و بدون استرس فرو روید.

خرید مستقیم گیاه اسطوخودوس فرانسوی

خرید مستقیم گیاه اسطوخودوس فرانسوی معمولاً خرید مستقیم بی واسطه انجام می شود به همین دلیل از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد جهت خرید اسطوخودوس فرانسوی به صورت مستقیم و بی واسطه از این مرکز می توانید، با شماره های ثبت شده در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید و از آخرین قیمت این محصول مطلع شوید.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید