مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکننده اسطوخودوس اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

استفاده از اسطوخودوس برای درمان شپش سرسفارش مستقیم اسطوخودوس اعلا

مراکز تولیدکننده داروهای گیاهی در کشورمان، محصول ناب و ارزشمندی را به بازار ارائه نموده اند که از دیرباز تاکنون به سبب خواص درمانی فراوانی که دارد بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است و از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها بهره می برند؛ این محصول اسطوخودوس و شربت گیاهی طاها اعلا نام دارد.
اسطوخودوس در واقع گیاهی با گلهای بنفش است که بوی خوبی دارد، اما طعم و مزه آن تلخ است و از زمان های گذشته به سبب خواص شفابخشی فراوانی که دارد مورد استفاده قرار می گرفته است.

تولیدکننده اسطوخودوس اعلا

استفاده از اسطوخودوس برای درمان شپش سر

استفاده از اسطوخودوس برای درمان شپش سر شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که از گیاهان دارویی مانند اسطوخودوس خشک و شربت گیاهی سیموسپان می توان برای درمان شپش سر استفاده نمود و به نتایج درخشانی دست پیدا کرد؛ شپش در واقع یک نوع انگل می باشد که در قسمت فولیکول مو تخم گذاری نموده و رشد می کند و باعث از بین رفتن پرپشتی موها شده و زیبایی آنها را از بین می برد، برای از بین بردن این انگل شما می توانید از ترکیبات زیر استفاده نمایید:

  • بین سه الی چهار قطره از روغن به دست آمده از گیاه اسطوخودوس را به همراه پنج الی شش قاشق غذا خوری روغن نارگیل یا روغن زیتون مخلوط کنید.
  • پس از اینکه به خوبی این روغن ها را با همدیگر ترکیب نمودید، آنها را به آرامی به پوست سر خود بمالید و تمامی قسمت های کف سر خود را با آن آغشته کنید.
  • باید صبر کنید تا روغن از شب تا صبح بر روی موهای شما باقی مانده و اثرات شفابخش خود را بر جای بگذارد.
  • پس از گذشت این مدت زمان موهای خود را به خوبی شسته و تمیز نمایید.
  • استفاده از این روغن بر روی موها را باید دو بار در هفته انجام دهید و این کار را تا زمانی که به طور کامل شپش ها از بین بروند ادامه دهید.

سفارش مستقیم اسطوخودوس اعلا

سفارش مستقیم اسطوخودوس اعلا اسطوخودوس که برخی از افراد آن را به نام گیاه لاوندر نیز می شناسند در واقع یکی از گیاهان دارویی عالی و بی نظیر می باشد که در برخی از کشورهای جهان از جمله ایران رشد می کند و در طب سنتی کشورمان به سبب خواص بی نظیری که دارا می باشد از آن به عنوان یک داروی مفید استفاده می کنند.
تحقیقات و بررسی ها نشان دهنده آن است که این گیاه می تواند به تقویت سیستم عصبی بدن انسان کمک فراوانی کرده و موجب درمان گرفتگی عضلات شده و بی خوابی را برطرف نماید به همین علت است که بسیاری از افرادی که در معرض اضطراب و استرس قرار دارند به جای استفاده از داروهای شیمیایی اقدام به سفارش اسطوخودس اعلا از مرکز مستقیم ارائه دهنده آن می‌نمایند.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید