مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش گیاه لاوندر فرانسوی بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد کاربردی گیاه لاوندر فرانسویمرکز خرید گیاه لاوندر خشک

گیاهان از دیر باز اهمیت خاصی برای آدمی داشته اند و دارند. طب سنتی اصلا تاکیدی به خوردن دارو های شیمیایی ندارد و افراد را از خوردن این دارو ها منع می کند و به جای آن مصرف داروهای گیاهی را راه حل مناسب برای نه تنها بیماری ها بلکه تقویت بدن می دانند. یکی از گیاهان دارویی معروف، گیاه زیره سیاه ایرانی می باشد که به طور بسته بندی در بازار موجود است.

بازار فروش گیاه لاوندر فرانسوی بسته بندی

موارد کاربردی گیاه لاوندر فرانسوی

موارد کاربردی گیاه لاوندر فرانسوی گیاه دارو گیاهی اسطوخودوس چیست و چه کارایی برای بدن دارد؟ این گیاه را خشک می کنند و به صورت بسته بندی در بازار موجود است. این گیاه با گل های زیبای بنفش رنگ بسیار خاصیت های زیادی برای بدن دارد.

ضمنا مزارع زیبای این گیاه جذاب واقعا دیدنی است و توجه هر کسی را به خود از دور جلب می کند. قسمت قابل استفاده آن ها برگ ها و گل های سر آن می باشد که برای انواع مریضی ها خوب هستند و برای اسانس گیری و روغن گیری عالی می باشند.

درمان اصلی آن برای سرما خوردگی و عوارض آن می باشند. اگر شما اسانس این گیاه را در وان حمام بریزید و استشمام کنید بویی بسیار مطبوع به مشام شما می رسد که انواع سرما خوردگی ها و استخوان درد را از شما دور می کنند‌. درد پریودی را از شما دور می کند و مشکلات پوستی شما را برطرف خواهد ساخت.

از برای رفع بی خوابی یا میگرن می توانید چند قاشق از آن را داخل پارچه ای ریخته و آن را داخل روکش بالشت قرار داده با بوییدن این بالشت هنگام خواب، بی خوابی رفع می شود و میگرن از بین می رود.

این گیاه زیبا برای درمان بیخوابی خوب می باشد و برای درمان استرس و نا آرامی ها عالی می باشد.

محصول به سه نوع مختلف استفاده می شود اول با وسیله ی دمنوش آن که طریقه ی دم کردن آن را همه می دانند و لوسیون آن. برای استفاده از لوسیون آن دو قاشق از آن را در آب در حال جوش می ریزید و اجازه می دهید دو تا سه دقیقه بجوشد و بعد آن را در ظرفی ریخته و داخل یخچال می گذاریم برای شستشوی پوست یا با پنبه این کار را انجام می دهیم.

مرکز خرید گیاه لاوندر خشک

مرکز خرید گیاه لاوندر خشک نام دیگر لاوندر، اسطوخودوس فرانسوی است. این گیاه به ظاهر زیبا و بی خاصیت برای ساخت انواع دمنوش ها، موارد صنعتی و آرایشی به کار می رود.

انواع صابون، دمنوش و روغن با کاربردهایی عالی محصول این گیاه می باشند.

ما در فروشگاه خود فروش لاوندر فرانسوی را با قیمتی مناسب داریم. برای خرید لاوندر خشک به مراکز ما در سراسر کشور مراجعه نمایید.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید