مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش گیاه دارویی لاوندر اسطوخودوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

نقش گیاه اسطوخودوس در درمان دل دردقیمت خرید گیاه دارویی لاوندر

گیاه دارویی لاوندر اسطوخودوس و قرص زنجبیل یکی از گیاهان خوراکی و دارویی به حساب می آید که سرشار از خواص دارویی و درمانی می باشد. لاوندر نام علمی این گل است اما به گیاه اسطوخودوس معروف می باشد. اسطوخودوس یک گیاه بوته ای است که گلهای آن به رنگ بنفش تیره و به شکل سنبله هستند. به دلیل زیبایی گلهای این گیاه، علاوه بر استفاده های دارویی از آن استفاده های تزیینی نیز می شود.

بازار فروش گیاه دارویی لاوندر اسطوخودوس

نقش گیاه اسطوخودوس در درمان دل درد

نقش گیاه اسطوخودوس در درمان دل درد گیاه اسطوخودوس و عرق بهار نارنج شمال گونه های بسیار زیادی دارد و یکی از بهترین انواع این گونه ها اسطوخودوس فرانسوی است. این گیاه دارای گل های کوچک خوشه ای به شکل سنبله و به رنگ آبی یا بنفش می باشد.

اسطوخودوس سرشار از فواید و خواص درمانی می باشد که یکی از مهم ترین فواید و خواص این گیاه آرام بخش بودن آن است. اکثر عموم مردم از دم کرده گیاه اسطوخودوس برای رفع استرس، بی خوابی و آرامش اعصاب استفاده می کنند. همچنین گیاه اسطوخودوس خاصیت تسکین درد و درمان زخم را هم دارد؛ به همین دلیل از آن برای رفع و تسکین دل درد و سردرد نیز استفاده می شود.

طبیبان طب سنتی مصرف دم کرده اسطوخودوس را یکی از بهترین داروها برای تقویت معده و بهبود عملکرد آن می دانند. این گیاه به علت داشتن خواص ضد عفونی و پاکسازی کننده می‌تواند کبد را پاکسازی، و از ابتلا به بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند. همچنین از دم کرده این گیاه برای درمان بی خوابی نیز استفاده می شود.

از گیاه اسطوخودوس برای بخور دادن نیز استفاده می ‌شود که می ‌تواند باعث باز شدن مجاری تنفسی و بهبود تنفس در سرماخوردگی و یا آلرژی ها شود. همچنین می ‌تواند باعث پاکسازی پوست از چربی ها و لطافت و شادابی آن نیز بشود.

از گل های لاوندر در ساختن صابون ها و لوسیون های زیبایی بسیار استفاده می شود. همچنین می توان روغن اسطوخودوس را تهیه کرد و از آن برای تقویت و بازسازی پوست استفاده کرد.

قیمت خرید گیاه دارویی لاوندر

قیمت خرید گیاه دارویی لاوندر همان طور که اشاره شد اسطوخودوس فرانسوی از بهترین گونه های این گیاه می باشد. خرید و فروش اسطوخودوس فرانسوی از طریق مجموعه ما امکان پذیر است.

برای خرید گیاه لاوندر شما می توانید از طریق سایت سفارش داده و در سریع ترین زمان آن را دریافت کنید. همچنین می توانید سوالات خود را از طریق سایت مطرح کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند و بتوانید یک خرید با اعتماد و اطمینان کامل را همراه مجموعه ما تجربه کنید.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید