مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار عرضه گیاه دارویی لاوندر اسطوخودوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

طبع گیاه اسطوخودوس سرد است یا گرم؟مرکز فروش گیاه دارویی لاوندر

یکی از بهترین و عالی ترین محصولاتی که این روزها در بازار عرضه گیاهان دارویی و شربت گلاب زعفران به فروش می رسد و با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است، گیاه دارویی لاوندر اسطوخودوس است. این گیاه بوی بسیار مطبوع و بی نظیری دارد و همین موضوع سبب شده است که در فرآیند عطر سازی از آن استفاده های فراوانی شود. البته مصرف آن به درمان بسیاری از مشکلات جسمی انسان نیز کمک فراوانی می نماید که در ادامه مطلب به آن اشاره می کنیم.

بازار عرضه گیاه دارویی لاوندر اسطوخودوس

طبع گیاه اسطوخودوس سرد است یا گرم؟

طبع گیاه اسطوخودوس سرد است یا گرم؟ گیاه دارویی اسطوخودوس و زیره باریج یک گیاه چند ساله است که ارتفاع ساقه آن به حدود نیم متر می رسد و برگ های آن دراز و پوشیده از کرک های سفید پنبه ای می باشد. همچنین گلهای زیبای آن به صورت سنبله بوده و رنگ آنها بنفش پر رنگ است.
این گیاه که به نام لاوندر نیز شناخته می شود در طب سنتی به عنوان درمانی موثر برای لاغری، کاهش فشار خون، درمان دیابت و بی خوابی به شمار می رود.
یکی از مهمترین سوالاتی که همواره ذهن مشتریان را درگیر نموده این است که طبع گیاه اسطوخودوس سرد است یا گرم؟
تحقیقات و بررسی ها نشان دهنده این است که اسطوخودوس دارای طبیعت گرم می باشد و بهترین گزینه برای کسانی است که دارای طبع سردی هستند و مصرف غذاهایی که طبیعت سرد دارند، باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات جسمی در آنها می شود.
از اسطوخودوس به عنوان چای و دمنوش بهره گرفته می شود؛ البته برخی از شرکت های تولید کننده گیاهان دارویی، روغن این گیاه را استخراج کرده و به صورت جداگانه در دسترس مشتریان قرار می دهند.

مرکز فروش گیاه دارویی لاوندر

مرکز فروش گیاه دارویی لاوندر اگر شما نیز به مراکز فروش گیاهان دارویی مراجعه کنید، مشاهده خواهید نمود که فروش لاوندر فرانسوی یا همان گیاه اسطوخودوس با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است و یکی از موارد اصلی مصرف آن به عنوان رایحه درمانی می باشد. در واقع می توان گفت عطر بی نظیر این گیاه به انسان احساس شادی و آرامش فراوانی می دهد و به خصوص برای کسانی که همواره دچار استرس، اضطراب و افسردگی هستند، درمانی موثر و مفید به شمار می رود.
از زمان های قدیم پزشکان طب سنتی برای کسانی که از بی خوابی رنج می بردند، مصرف گیاه اسطوخودوس را تجویز می نمودند و این روند هنوز هم ادامه دارد و بسیاری از افراد به جای مصرف داروهای شیمیایی که ممکن است عوارض مختلفی در پی داشته باشند، ترجیح می دهند از این گیاه با ارزش استفاده کرده و دردهای جسمی و روحی خود را تسکین داده و احساس آرامش فراوانی کسب نمایند.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید