مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بی واسطه گیاه لاوندر فرانسوی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد گیاه لاوندر در محصولات آرایشیمرکز فروش گیاه لاوندر فرانسوی

خرید بی واسطه گیاه لاوندر فرانسوی اصل و گل گاوزبان درجه یک امکان خرید بهترین و با کیفیت ترین محصول با مناسب ترین قیمت را فراهم می‌آورد. لاوندر سرده‎ای از تیره نعناییان است که دارای اسانسی خوشبو است و در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و معجون‌های دارویی کاربرد دارد و در درمان بیماری‌هایی چون کم خوابی، سردردهای عصبی و بیماری‌های تنفسی مفید است.

خرید بی واسطه گیاه لاوندر فرانسوی اصل

کاربرد گیاه لاوندر در محصولات آرایشی

کاربرد گیاه لاوندر در محصولات آرایشی

کاربرد گیاه لاوندر و شربت گیاهی باریج در محصولات آرایشی از کاربردهایی است که در سال‌های اخیر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. در طب سنتی لاوندر به دلیل خواص ضد التهابی و ضد ویروسی این گیاه، برای درمان زخم‌های عفونی و ترمیم جای زخم استعمال می شد.

بسیاری از افراد معتقدند که کهن‌ترین تمدن ها از لاوندر به صورت مختلف برای درمان و از عطر بی نظیر آن در عطرها و لوازم آرایشی استفاده می کردند و  در حال حاضر  نیز با تاسی از گذشتگان، عصاره و ترکیبات این گیاه در طیف وسیعی از محصولات آرایشی و محصولات مرتبط با پوست به کار برده می‌شود.

در حوزه مراقبت از پوست، اسانس اسطوخودوس (لاوندر) به عنوان یک ترمیم کننده عالی برای سلول های پوست عمل می کند. همچنین از محصولات حاوی عصاره و اسانس لاوندر در درمان آکنه، لکه های قهوه ای و رنگی پوست و همچنین درمان پوست حساس بسیار استفاده می شود.

 روغن لاوندر دارای اثرات ضد التهابی است. به لطف این اثر، از این گیاه به عنوان درمانی کارآمد برای سوختگی، التهاب، پسوریازیس و زخم ها استفاده می‌گردد.

علاوه بر این موارد یکی دیگر از مهمترین کاربردهای گیاه لاوندر و ترکیبات آن، در محصولات خوشبو کننده است. این محصولات شامل انواع عطرها، مام‌های ضد تعریق، رول‌ ضد تعریق و بادی اسپلش است. این محصولات علاوه بر رایحه خوش، دارای ترکیبات عالی برای پوست هستند. 

مرکز فروش گیاه لاوندر فرانسوی

مرکز فروش گیاه لاوندر فرانسوی

مرکز فروش لاوندر فرانسوی، مرغوب ترین لاوندر را با قیمت اقتصادی به صورت عمده و جزئی عرضه و به فروش می‌رساند. در مرکز عرضه بدون واسطه، متقاضیان خرید می‌توانند مقادیر مدنظر خود را با کیفیت درجه یک و قیمت مقرون به صرفه خریداری نمایند.

از آنجا که این مراکز فروش مستقیم، به صورت بی واسطه با تولید کنندگان مرتبط هستند تازه ترین محصولات را عرضه می کنند و نرخ به روز گیاهان دارویی مختلف را در اختیار خریداران عمده و خانگی قرار می‌دهند.

لاوندر یا گیاه اسطوخودوس نزدیک به چهل گونه دارد و در بسیاری از کشورها پرورش داده می شود اما مهد این گیاه دو هزار ساله کشورهای آسیای میانه است و لاوندر از گذشته در طب سنتی و گیاهی مردمان مشرق زمین مورد استفاده قرار می گرفته است.

جعفری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات گیاه اسطوخودوس دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید